اخبار داغ

گزارش تصویری؛

حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در خلیل آباد

حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در خلیل آباد
کاروان زیر سایه خورشید در دومین حضور خود در دیار تاکستان های سرسبز با حضور در اماکن پیش بینی شده عطر شمیم رضوی را در سرتاسر شهرستان خلیل آباد گسترانیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، کاروان «زیر سایه خورشید» متشکل از خادمان حرم مطهر رضوی با همراه داشتن پرچم سبز گنبد طلایی مهمان مردم شهرستان خلیل آباد، دیار تاکستان های سرسبز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

کاروان «زیر سایه خورشید» با رنگ و بویی از عشق و ارادت به امام هشتم  (ع)  در بدو ورود به خلیل آباد مورد استقبال گرم مردم و مسئولان این شهر قرار گرفت.

,

خدام حرم مطهر رضوی در ابتدای ورود خود به شهرستان خلیل آباد با حضور بر مزار شهدای گمنام با قرائت فاتحه ادای احترام و غبارروبی کردند.

,

همچنین در ادامه نیز کاروان خدام حرم مطهر رضوی همراه با امام جمعه و فرمانده سپاه خلیل آباد در منازل خانواده های شهدا و جانبازان و جمع مردم روستاهای  دهنو، مهدی آباد، جعفرآباد، شوراب و شهر خلیل آباد حضور یافته و با عطر رضوی آستان مقدس امامزاده سید هادی (ع) شوراب را غبارروبی کردند.

,

یکی از خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) با مداحی و شعرخوانی دل مشتاقان و دلدادگان به امام هشتم (ع) را به صحن و سرای حرم مطهر رضوی وصل کردند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه