اخبار داغ

اوقاف و استانداری برای حل مشکل زمین‎های وقفی حصه ورود کنند

اوقاف و استانداری برای حل مشکل زمین‎های وقفی حصه ورود کنند
شهردار منطقه 10 یکی از مشکلات مردم حصه را اوقافی بودن زمین های منطقه دانست و گفت: امیدواریم با همکاری و کمک مدیر کل اوقاف استان، نمایندگان مجلس و استاندار این مشکل حل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید شهبازی در گفتگو با صاحب نیوز با اشاره به تشکیل کارگروه ارتقاء امور اجتماعی و فرهنگی و سلامت استان اصفهان با محوریت محلات حاشیه‎نشین منطقه 10 شهرداری و با بیان اینکه یکی از سیاست‌ها و راهبردهای فرهنگی و اجتماعی در اصفهان توجه به مناطق حاشیه ای شهر است، اظهار کرد: این مناطق نیازمند توجه و رسیدگی بیشتر هستند به همین دلیل با هماهنگی اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری جلسه ای با محوریت محله حصه جنوبی برگزار شد تا به صورت جدی به بررسی و رفع مشکلات و معضلات این محله پرداخته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

شهردار منطقه 10 اصفهان افزود: مدیران اداراتی که با این موضوع در ارتباط هستند باید در جلسات کارگروه حضور یابند و معاونان نیز با اختیارات تام در جلسه شرکت کنند تا به یاری خداوند بتوانیم در جهت حل مشکلات مردم این محله تصمیمات قابل اجرا اتخاذ کنیم.

,

این شهردار به آسفالت کردن معابر محله حصه با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان اشاره کرد و افزود: پروژه شبکه گذاری فاضلاب این محله با کمک شهرداری مرکزی به منطقه 10 و همکاری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان انجام شده است.

,

مشکل وقفی بودن زمین‎های حصه

, مشکل وقفی بودن زمین‎های حصه,

شهبازی، فرهنگسرای در دست ساخت این محله را یکی از بهترین فرهنگسراهای سطح استان دانست و گفت: امیدواریم با یک برنامه ریزی دقیق و مدون و همکاری سایر دستگاه‌های ذی ربط به نقطه مطلوب در این محله برسیم.

,

وی یکی از مشکلات مردم را اوقافی بودن زمین های منطقه عنوان و اظهار کرد: امیدواریم با همکاری و کمک مدیر کل اوقاف استان، نمایندگان مجلس و استاندار این مشکل حل شود.

,

شهبازی با اشاره به اینکه در گذشته حمل و نقل عمومی در این محله فعال نبوده است، تصریح کرد: با همکاری سازمان اتوبوسرانی بخشی از نیازهای مردم در این حوزه رفع شده است و ایجاد خط مستقیم حصه تا ترمینال باقوشخانه را نیز در دستور کار شهرداری داریم.

,

وی افزود: این امکان برای شهرداری وجود ندارد که تمام مشکلات را به تنهایی حل کند و از دستگاه‌های فعال در حوزه اجتماعی و مدیران مسئول توقع داریم که برای رفع مشکلات با شهرداری همکاری کنند.

,

وی در خصوص سایر توقعات مردم از دستگاه‌ها گفت: دانشگاه علوم پزشکی، اداره آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان باید امکانات بهتری را برای مردم فراهم کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه