اخبار داغ

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اسدآباد:

توزیع ۳۲۰۰ کیسه سیمان اهدایی رهبری به سیل‌زدگان روستاهای اسدآباد

توزیع ۳۲۰۰ کیسه سیمان اهدایی رهبری به سیل‌زدگان روستاهای اسدآباد
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اسدآباد از توزیع ۳ هزار و ۲۰۰ کیسه سیمان اهدایی مقام معظم رهبری به سیل‌زدگان روستاهای اسدآباد خبر داد و گفت: در حال حاضر این سیمان ها در روستای روستاهای قره بلاغ، گذرکجین و میوله در حال توزیع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدجعفر رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، از اهدای ۳ هزار و ۲۰۰ کیسه سیمان از سوی مقام معظم رهبری به منازل روستایی سیل زده در اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: این میزان کیسه های سیمان اهدایی بین روستاهای قره بلاغ، گذرکجین و میوله تقسیم می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: در مرحله اول به هر نفر ۸۰ کیسه سیمان داده میشود که تا مرحله از کار را پیش ببرد و در مرحله بعد دوباره توزیعی خواهیم داشت.

,

وی از تقسیم کیسه سیمان اهدای از سوی رهبر انقلاب در روستای قره بلاغ در دو روز گذشته خبر داد و گفت: دراین روستا هزار و ۴۰ کیسه سیمان توزیع شد.

,

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اسدآباد ادامه داد: در روز گذشته نیز ۴۸۰ کیسه بین اهالی روستای گذرکجین و امروز نیز هزار و ۴۴۰ کیسه در روستای میوله توزیع می‌شود که این امر در مرحله اول صورت گرفته است.

,

, ,

وی گفت: توزیع این کیسه ها بین افراد روستایی است که در زمان بارش های اخیر در فروردین ماه دچار آُسیب شده و در بنیاد مسکن تشکیل پرونده دادند که دراین زمینه حدود ۳۰۹ نفر روستایی ثبت نام کردند.

,

رستمی افزود: براساس برآورد کارشناسی بنیاد مسکن حدود ۶۸ واحد نیز در سطح شهر اسدآباد دچار آسیب شدند که تاکنون ۸ واحد تسهیلات پرداخت شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: به واحدهای مسکونی سیل زده در روستاها، مبلغ ۵۶ میلیون تسهیلات می‌دهند که از این میزان ۴۰ میلیون تومان وام ۴ درصد و ۱۶ میلیون تومان وام بلاعوض است.

,

, ,

وی یادآور شد: تسهیلات پرداختی به واحدهای مسکونی سیل زده در شهر نیز ۵۰ میلیون تومان وام ۴ درصد و ۱۶ میلیون تومان وام بلاعوض است.

,

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اسدآباد از بازسازی مجدد اولین واحد مسکونی سیل زده در روستای لک لک خبر داد و گفت: این واحد تا ده روز آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه