اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

شورای هماهنگی یکی از سالم‌ترین دستگاه‌ها بوده است

شورای هماهنگی یکی از سالم‌ترین دستگاه‌ها بوده است
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از دستگاه‌های سیانت حمایت و تبعین مواضعه انقلابی نظام جمهوری اسلامی و مردم در ساختار انقلاب ایران است و در این چهل سال از انقلاب یکی از سالم‌ترین دستگاه‌ها بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش سپاس: آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر در تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: عمل یک مقدمه دارد و یک مخیره عمل مقدمه آن نیت است و مخیره آن نتیجه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, سپاس,

نماینده ولی‌فقیه در استان  تصریح کرد: خداوند ما را آفریده است با عمل صالح خودمان را طراحی کنیم و عمل هر انسانی نشانه شخصیت آن انسان می‌باشد و در روز قیامت کسی حرف نمی‌زند که چه کسی هستم بلکه عمل انسان سخنگو است.

,

آیت‌الله صفایی بوشهر  بابیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از مؤثرترین نهادهای انقلابی است اشاره کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از دستگاه‌های سیانت حمایت و تبعین مواضعه انقلابی نظام جمهوری اسلامی و مردم در ساختار انقلاب ایران است و در این چهل سال از انقلاب یکی از سالم‌ترین دستگاه‌ها بوده است.

,

وی در اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  پرتلاش، انقلابی، ولایت مدار و مردمی بودن این مجموع است و در طول انقلاب این شورا توانسته کارنامه خوبی را از خود صادر کند.

,

 

,

نماینده ولی‌فقیه در استان  بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مواقع حساس و مهم که تهدیدات فراهم بوده، این تهدیدات را به‌عنوان فرصت استفاده کرده و از مواضع انقلاب و کشور دفاع کرده است.

,

وی خاطرنشان کرد: یکی از شرایط مدیریت این شورا عدم بازنشستگی است که این مسئله باعث شد جناب آقای شفیعی این مسئولیت را به یک فرد جوان و جدیدی دهند.

,

آیت‌الله صفایی ضمن آرزوی توفیق برای رئیس جدیدی این شورا بیان کرد: برای روحانی جوانان و انقلابی جناب آقای جمالی آرزو موفقیت دارم.

,

امام‌جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنیم که در استان ولایت مدار بوشهر سربازی مقام معظم رهبری می‌کنیم و امیدوارم وحدتی که در استان وجود دارد برای ما مستدام باشد.

,

 

,

, ,

و نظامی که مردم پشت آن باشد شکست‌ناپذیر است

, و نظامی که مردم پشت آن باشد شکست‌ناپذیر است,

نصرالله شفیعی رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این جلسه اظهار کرد: شورای هماهنگی یکی از کهن‌ترین نهادهایی است که از اول انقلاب جهت حفظ ترویج انقلاب روحیه انقلابی مردم شکل‌گرفته و با تمام قدرت پابرجا مانده است.

,

نصرالله شفیعی بیان کرد: هرچه زمان بیشتر می‌گذرد احساس وجود این نهاد به‌عنوان یک‌نهاد انقلابی  در کشور بیشتر می‌شود و تاکنون با همکاری مردم و دستگاه‌های اجرایی توانسته‌ایم به‌خوبی برنامه‌ها را اجرا کنیم.

,

رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر بابیان اینکه شورای هماهنگی با دعوت مردم درصحنه به وظیفه خود عمل می‌کند اشاره کرد: یکی از مهم‌ترین کارهایی که نظام توانسته است جلوی دشمنان قد علم کند حضور مردم بوده و نظامی که مردم پشت آن باشد شکست‌ناپذیر است.

,

شفیعی گفت: اصلی‌ترین فاکتورهای اقتدار نظام حضور مردم درصحنه است و این مسئولیت شورای هماهنگی برعهده‌گرفته است.

,

وی ابراز داشت: بنده ۵ سال توفیق این را داشتم که به‌عنوان یک خادم در کشور جمهوری اسلامی ایران خدمت کنم و به دلیل شرایط بازنشستگی کار را به افراد جوان و انقلابی بسپارم.

,

 

,

, ,

استان بوشهر هماهنگ ترین استان کشور است

, استان بوشهر هماهنگ ترین استان کشور است,

مجید خورشیدی معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر ضمن تشکر از زحمات نصرالله شفیعی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ابراز داشت: شورای هماهنگی تبلیغات همان‌طور که از اسم آن مشخص است هماهنگی تبلیغات اسلامی را بر عهده دارد و نکته بار آن در استان بوشهر این است که هماهنگ‌ترین استان کشور است.

,

مجید خورشیدی بیان کرد: از همه حسن همکاری آقای شفیعی تقدیر و تشکر می‌کنم و برای آقای جمالی که مسئولین این شورا پذیرفتن تقدیر و تشکر می‌کنم.

,

 

,

, ,

تقویت و تحکیم ارزش‌های انقلاب اسلامی از وظایف شورای تبلیغات اسلامی است

, تقویت و تحکیم ارزش‌های انقلاب اسلامی از وظایف شورای تبلیغات اسلامی است,

یوسف جمالی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: اشاره فرهنگ دینی و انقلابی در بین اقشار مختلف جامعه از مأموریت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

,

وی اضافه کرد: برای رسیدن به این مهم تنها مراسمات و برنامه‌ها نمی‌تواند موجب فرهنگ ولایی شود و بلکه باید از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استفاده شود.

,

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: تقویت و تحکیم ارزش‌های انقلاب اسلامی همه از اهداف این شورا است و ما سعی و تلاشمان را بر این خواهیم گذاشت که محقق شود.

,

یوسف جمالی اشاره کرد: مجموع‌هایی را تشکیل خواهد شد تا در استان گفتمانمان را ترویج دهیم.

,

لازم به ذکر است: در پایان این مراسم  و یوسفی جمالی به عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر معرفی شد و از زحمات چند ساله نصرالله شفیعی تقدیر شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه