اخبار داغ

فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد:

کشف بیش از ۳۰ کیلوگرم تریاک در میاندوآب

کشف بیش از ۳۰ کیلوگرم تریاک در میاندوآب
فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با تلاش کارکنان منطقه انتظامی میاندوآب، ۳۰ کیلو و ۸۵۰گرم تریاک در این شهرستان کشف و ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، سرهنگ حسن شیخ نژاد اظهار کرد: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان میاندوآب، در یک عملیات موفق به کشف مقادیری مواد مخدر و دستگیری سوداگر مرگ شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در این راستا پس از انجام اقدامات پلیسی، ماموران انتظامی شهرستان موفق به کشف ۳۰ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که فردی به هویت معلوم از شهرهای جنوبی کشور تهیه و به طرز ماهرانه در خودروی سمند با پلاک جعلی و منزل جاسازی کرده بود، کشف کردند.

,

وی  گفت: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و مراتب پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.

,

شیخ نژاد با تاکید بر اینکه نباید از موضوع مواد مخدر و تاثیرات آن بر جامعه به راحتی گذشت، تصریح کرد: باید در مبارزه با این آسیب اجتماعی  که به دنبال منحرف کردن جوانان ما است، همه احساس مسئولیت کرده و با آن مقابله کنیم.

,

به گفته شیخ نژاد از ابتدای امسال حدود ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح شهرستان میاندوآب با هوشیاری عوامل انتظامی کشف وضبط شده و در این رابطه ۱۲۱ نفر دستگیر شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه