اخبار داغ

حمله مردی در لباس لاتکس سیاه به زنی در انگلیس + عکس

حمله مردی در لباس لاتکس سیاه به زنی در انگلیس + عکس
مرد مهاجم در حالی که به سختی نفس می‎کشید، حدود ساعت 11:55 شب در پارک کلاوِرهامِ سامرست به سمت زن دوید. این زن عکسی از آن مرد انداخته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ شب گذشته مردی با لباس لاتکس سیاه و چهره ای وحشتناک به سمت زنی دوید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

به گفته مترو، قربانی 20 ساله، آن لحظه را سرشار از ترس و وحشت خواند و گفت: "او در حالی که به سختی نفس می کشید، حدود ساعت 11:55 شب در پارک کلاوِرهامِ سامرست به سمت من دوید. با دیدن او فریاد کشیدم. بسیار وحشتناک بود."

, مترو,

این زن عکسی از آن مرد انداخته است.

,
 
,
, ,

 

,

وی افزود: "وقتی سعی کردم یک قدم به عقب بروم، او مقابل صورتم آمد. من فقط سریع موقعیت خود را ارزیابی کردم. هزاران فکر در همان چند لحظه به ذهنم خطور کرد. فکر کردم مورد حمله واقع شده ام. از زمان تاکنون هر موقع که چشمانم را می بندم چهره آن مرد را می بینم."

,

پلیس به تعداد مأموران در آن منطقه افزوده و بازرسی خانه به خانه انجام می دهد.

,

آنها حتی برای یافتن آن مرد از هلی کوپتر و سگ های اسنیفر استفاده کردند، اما تلاش آنها بی فایده بود.

,

تصویری که از مظنون موجود است وی را در لباسی سیاه از لاتکس با صلیب هایی قرمز و لبخندی نقاشی شده بر روی صورتش نشان می دهد.

,

سخنگوی پلیس گفت: "وقتی به انگیزه ی این حوادث فکر می کنیم، درمی یابیم که شخصِ مسئول به طور عمدی سعی دارد تا زنگ خطری برای مردان و زنانی که به آنها نزدیک می شود، باشد."

,

وی افزود: "ما عمیقا پریشانی قربانیان را به خاطر این اقدامات را درک می کنیم، اما خوشبختانه هیچ کس طی این حوادث آسیب جسمی ندیده است. ما به مردم اطمینان می دهیم که هر اقدامی برای شناسایی وی و محل اقامتش انجام دهیم."

,

 

,

معصومه میرحسینی

, معصومه میرحسینی,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه