اخبار داغ

تکمیل پل گهکم‌ حاجی آباد در انتظار اعتبار!

تکمیل پل گهکم‌ حاجی آباد در انتظار اعتبار!
فرماندار حاجی آباد با اشاره به اینکه استارت ساخت پل گهکم در سال گذشته زده شده است، گفت:این پل بنا بود سال قبل تکمیل و افتتاح شود اما هنوز به دلیل کمبود اعتبار به بهره برداری نرسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حمید جهانگیری، فرماندار حاجی آباد شامگاه  دوشنبه در نشست با مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرپروژه های شرکت  زیرساخت و توسعه راههای هرمزگان با اشاره به اینکه استارت ساخت پل گهکم در سال گذشته زده شده است، گفت: این پل بنا بود سال قبل  تکمیل و  افتتاح شود اما هنوز به دلیل کمبود اعتبار به بهره برداری نرسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی با اشاره به ترانشه محور سیرجان -حاجی آباد و آمار تصادفات در این نقطه یادآور شد : این مسیر از  استاندارد لازم برخوردار نیست و روزانه تلفات و تصادفات زیادی در این محور رخ می دهد.

,

جهانگیری با اشاره به گرانی زمین ، مسکن و اجاره در شهر حاجی آباد افزود: با توجه به گرانی غیرمنطقی مسکن و اجاره بهاء در شهر حاجی آباد و در مضیقه بودن مردم برای خرید مسکن باید راهکاری در این خصوص اندیشیده شود.

,

فرماندار حاجی آباد از راههای روستایی گفت و یادآور شد: با توجه به اینکه 50 درصد اعتبارات شهرستان به حوزه راه اختصاص داده شد اما هنوز راههای روستایی در بخش احمدی وجود دارند که هیچ گونه اقدامی در آن صورت نگرفته است.

,

تکمیل و احداث راههای روستای در اولویت برنامه سال جاری

, تکمیل و احداث راههای روستای در اولویت برنامه سال جاری, تکمیل و احداث راههای روستای در اولویت برنامه سال جاری,

رضایی،  مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در این نشست با ذکر اهمیت راهها گفت: جاده ترانزیتی حاجی آباد، شمال کشور را به جنوب متصل می کند لذا بسیار با اهمیت است .

,

مدیرکل راه و شهرسازی در خصوص غیرفعال بودن پروژه پل طارم گفت: در صورتی که اهالی روستا همکاری لازم را داشته باشند پروژه از تاریخ 24/4/98 شروع خواهد شد.

,

وی در ادامه با اشاره به مشکلات  پروژه پل گهکم افزود:تامین برق ساختمان پاسگاه مانده و احتمالا در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

,

وی در خصوص تامین مسکن گفت: سیاست بر این است که زمین های دولتی را در اختیار سرمایه گذار قرار دهیم و در گام اول حدود 1000 واحد مسکن در استان هدف گذاری شده است که این موضوع هم اشتغال ، هم رونق و هم عرضه مسکن در سال آینده را به دنبال خواهد داشت.

,

رضایی تکمیل راههای روستایی را از اولویت های این ادره کل عنوان کرد و گفت: نگاه ما هم در ساخت راههای روستایی مثبت است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه