اخبار داغ

سیرابی باغ ویلاها صدای مردم تشنه بخش ساحلی دلوار را درآورد

سیرابی باغ ویلاها صدای مردم تشنه بخش ساحلی دلوار را درآورد
آیا عادلانه است برخی از افراد پولدار از این آب که از نیازهای حیاتی انسان است به طور غیرقانونی برای خوشگذرانی استفاده کنند ولی ما حتی برای شرب هم دچار مشکل باشیم و کسی هم برخورد جدی نکند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ چند سالی است استان بوشهر در فصل تابستان دست و پنجه با کم آبی و در برخی مناطق بی آبی نرم می کند و ائمه جمعه تاکنون واکنش های بسیاری نسبت به آن داشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, سپاس,
 
,
براساس اطلاعاتی که برخی افراد به مجموعه رسانه های در خصوص مشکلات آب در برخی مناطق ارسال کرده اند هیچ جایی در استان نیست که در هفته فقط ۲ الی ۴ ساعت آب داشته باشد آن هم کمتر از سرانه تعیین شده است.
,
 
,
تمرکز روی قطع آب خونه باغ ها بعنوان راهکارِ کوتاه مدت و بدون هزینه باید مورد توجه قرار گیرد که استاندار، امام جمعه، فرماندار، مدیرعامل آبفار استان و مدیر عامل سابق آب منطقه ای استان، به عنوان مسئولانِ مطلع، و مهمتر از آنها صحبتهای مردم نسبت به تاثیر این خونه باغ ها بر کم آبی در استان و بالاخص این نقطه از استان است.
,
 
,
, ,
در حال حاضر قسمتی ازمردم استان بوشهر برای آب شرب و احتیاجات روزانه در مضیقه و فشار شدیدتری نسبت به دیگر نقاط استان هستند و برخی از مناطق نیز با بی تفاوتی، از همین آب برای خوشگذرونی، پر کردن استخرهای ۶۰مترمکعبی، و سیراب کردن چمن و درخت مرکباتِ خونه باغ هاشون استفاده میکنند.
,
 
,
هیچ کس هم این تبعیض رو داد نمی زنه و درد و عطش این مردم مظلوم رو به اطلاع بقیه نمی رساند.
,
 
,
, ,
برخی از اهالی در منطقه بخش ساحلی دلوار نسبت به بی عدالتی در توزیع آب گلایه مند و جهت رفع موضوع نامه ای سرگشاده به رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر نوشتند.
,
 
,
بخشی از متن نامه به شرح زیر است:
,
 
,
برای ما سؤال است، آیا شخصی که از آب شرب مردم که با بیت المال مسلمین تهیه شده به طور غیرقانونی و برای تفریح و خوشگذرانی استفاده نماید دزد محسوب نمی‌شود؟ آیا آب دزدی منکر و گناه نیست؟
,
 
,
آیا عادلانه است برخی از افراد پولدار و … از این آب که از نیازهای حیاتی انسان است به طور غیرقانونی برای خوشگذرانی استفاده کنند ولی ما حتی برای شرب هم دچار مشکل باشیم و کسی هم برخورد جدی نکند، مگر اینها چقدر قدرت دارند که کسی جرات مقابله با آنان را ندارد.
,
 
,
لذا از شما درخواست داریم نسبت به مبارزه با این منکر اجتماعی اقدامی نمایید.
,
 
,
 
,
, ,
 
,
نیاز است مردم باید با آگاهی از ریشه مشکلات و مطالبه از مسئولین در چارچوب قانون، مشکلات محل زندگی خود برای رسانه ها ارسال تا با همکاری دستگاه های اجرایی و گروه های جهادی و مردمی رفع شود.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه