اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

طارم، شهر خلاق مد و لباس معرفی می‎شود

طارم، شهر خلاق مد و لباس معرفی می‎شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: طارم دارای گنجینه نهفته در بخش مد و لباس به ویژه لباس های سنتی است که به عنوان شهر خلاق مد و لباس معرفی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه کرباسی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: یکی از برنامه های ویژه مهم استان برگزاری یک مسابقه عکاسی با محور عفاف و حجاب بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طر ح هایی برای مناطق کم برخوردار اجرایی می کند، افزود: در استان زنجان نیز شهرستان های ماهنشان، طارم و ایجرود به عنوان مناطق کم برخوردار این طرح ها را اجرایی می کنند.

,

این مسئول بیان داشت:در این سه شهرستان برنامه های پیشگیری از اعتیاد و آموزش مهارت زندگی با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار شد

,

وی با اشاره به ظرفیت های شهرستان ایجرود در زمینه برنامه های قرآنی، افزود: فیلم مستند برنامه های قرآنی در این شهرستان تهیه شده است.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه برنامه ویژه برنامه ای نیز در شهرستان طارم پیش‎بینی شد، گفت: مسابقه عکس با محور عفاف و حجاب در این شهرستان اجرایی شد که بیش از 300 عکس مرتبط به جشنواره ارسال شد.

,

کرباسی با اشاره به اینکه  هدف این جشنواره ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تقویت بخش هنری این شهرستان بود، بیان داشتک هنرمندان از این جشنواره استقبال مطلوبی به عمل آوردند.

,

وی خاطرنشان کرد: در هفته گذشته نشست مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با معاون هنری وزارت ارشاد دکتر حسینی از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

,

این مسئول ادامه داد: در این جلسه در خصوص شبکه شهرها خلاق تبادل نظر شد و قرار شد جلسات این موضوع در شهرستان ها با ریاست فرمانداران برگزار شود.

,

بیشتر بخوانید

, بیشتر بخوانید, ,
  • برگزاری نخستین جشنواره روستایی و عشایری طارم

  • ,

    برگزاری نخستین جشنواره روستایی و عشایری طارم

    , برگزاری نخستین جشنواره روستایی و عشایری طارم,
  • برگزاری جشنواره‌ها یکی از راه‌ها برای شناساندن ظرفیت‌های کشاورزی و گردشگری طارم است

  • ,

    برگزاری جشنواره‌ها یکی از راه‌ها برای شناساندن ظرفیت‌های کشاورزی و گردشگری طارم است

    , برگزاری جشنواره‌ها یکی از راه‌ها برای شناساندن ظرفیت‌های کشاورزی و گردشگری طارم است,

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه  طارم نیز به عنوان شهر خلاق مد و لباس معرفی می شود، افزود: طارم دارای گنجینه نهفته در بخش مد و لباس به ویژه لباس های سنتی است که هنوز مورد توجه قرار نگرفته است.

    ,

    کرباسی بیان داشت: تلاش می شود در قالب اجرای برنامه های مختلف این بخش از گنجینه شهرستان طارم بیشتر در کشور مورد توجه قرار گیرد.

    ,

    انتهای پیام/

    ]
    • برچسب ها
    • #
    • #
    • #

    به اشتراک گذاری این مطلب!

    ارسال دیدگاه