اخبار داغ

معاون امور عمرانی استاندار زنجان مطرح کرد؛

زنجان، مشکل خانه قولنامه ای ندارد

زنجان، مشکل خانه قولنامه ای ندارد
معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: مشکل خانه های قولنامه ای بیشتر در شهرهای کوچک و شرقی استان است و در شهر زنحان این مشکل در حد بسیار پایین قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد سلطانی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: در حال حاضر در شهر زنجان خانه ها و اراضی قولنامه ای بسیار کم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه شهر زنجان در گذشته بیشتر درگیر خانه های مسکونی قولنامه ای بوده است، افزود: بخشی از این منازل در  سکونتگاه های غیر رسمی و جامعه هدف بازآفرینی شهری قرار داشتند.

,

این مسئول بیان داشت: در یک مقطع زمانی با استفاده از قوانین ثبت این خانه ها از قولنامه ای بودن خارج شده اند و در حال حاضر مشکل سند ندارند.

,

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه مشکل خانه های قولنامه ای بیشتر در شهرهای کوچک و شرقی استان زنجان وجود دارد، گفت: اکثر این منازل قولنامه ای و بوده و یا دارای اسناد مشاعی هستند.

,

سلطانی با بیان اینکه این افراد برای دریافت پروانه ساختمانی با مشکل مواجه می شوند،افزود: در گذشته کمیته احراز مالکیت فعال بود که در حال حاضر فعالیتی ندارد.

,

وی از فعال سازی کمیته احراز مالکیت در زنجان خبر داد و گفت: با فعالیت این کمیته با طی فرآیند قانونی چنین منازلی از ثبت سند می گرفتند که تلاش می شود این کمیته دوباره راه اندازی شود.

,

بیشتر بخوانید

, بیشتر بخوانید, ,
  • زنجان از شهرهای غنی صنایع دستی است

  • ,

    زنجان از شهرهای غنی صنایع دستی است

    , زنجان از شهرهای غنی صنایع دستی است,
  • بیلبوردهای معرفی جاذبه‌های گردشگری در ورودی شهرهای استان زنجان نصب می‌شود

  • ,

    بیلبوردهای معرفی جاذبه‌های گردشگری در ورودی شهرهای استان زنجان نصب می‌شود

    , بیلبوردهای معرفی جاذبه‌های گردشگری در ورودی شهرهای استان زنجان نصب می‌شود,

    این مسئول مناطق صفرآباد و بی سیم زنجان را جزو مناطقی عنوان کرد که در گذشته با مشکل سند مواجه بودند، افزود: اما با فعالیت کمیته احراز مالکیت این مشکل در این دو منطقه حل شده است.

    ,

    معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه بیشترین مشکل مربوط به زمین هایی است که دیوار کشی نشده است،خاطرنشان کرد: برخی از این زمین نیز بدون مجوز بوده اند که نتوانسته اند از قانون ثبت استفاده کنند.

    ,

    سلطانی گفت: ارائه مجوز ساخت و ساز در شهرهای شرقی استان چون دیوار کشی انجام نشده و ساخت و سازی اتفاق نیفتاده است، امکان پذیر نیست.

    ,

    انتهای پیام/

    ]
    • برچسب ها
    • #
    • #
    • #

    به اشتراک گذاری این مطلب!

    ارسال دیدگاه