اخبار داغ

رئیس اداره بهزیستی حاجی آباد:

وجود 1700 معلول تحت پوشش بهزیستی در حاجی آباد

وجود 1700 معلول تحت پوشش بهزیستی در حاجی آباد
رئیس اداره بهزیستی حاجی آباد با بیان اینکه توجه به معلولان و نیز تکریم و حمایت مادی و معنوی از آنها در جامعه از مهمترین اهداف بهزیستی است، گفت: در حال حاضر تعداد یک هزار و 700 نفر مددجو تحت حمایت اداره بهزیستی بوده که مستمری دریافت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قادر امیری توسلی، رئیس اداره بهزیستی حاجی آباد در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با بیان اینکه توجه به معلولان و نیز تکریم و حمایت مادی و معنوی از آنها در جامعه از مهمترین اهداف بهزیستی است، گفت: در حال حاضر تعداد یک هزار و 700 نفر مددجو تحت حمایت اداره بهزیستی بوده که مستمری دریافت می کنند.

رئیس اداره بهزیستی حاجی آبادبا بیان اینکه خودکفایی و اشتغال مددجویان یکی از مهمترین برنامه های این اداره می باشد، عنوان کرد: در سال گذشته 530 میلیون تومان وام در حوزه اشتغال به مددجویان پرداخت شده است.

توسلی از ساخت تعداد 27 واحد مسکونی برای مددجویان خبر داد و تصریح کرد: با تفاهم نامه ای که با بنیاد مسکن و سپاه منعقد شده  تعداد 27 واحد مسکونی مددجویی ساخته خواهد شد.

وی عنوان کرد:  تعداد 580 نفر در حوزه اجتماعی از بهزیستی مستمری دریافت می کنند .

رئیس اداره بهزیستی حاجی آباد عنوان کرد: تعداد 27 مهدکودک در روستاهای شهرستان با تعداد 631 نفر  فعال هستند  که برای 192 کودک کمک هزینه شهریه پرداخت می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه