اخبار داغ

رئیس استاندارد کنگان:

یک واحد تولید بتن آماده غیراستاندارد در کنگان پلمب شد

یک واحد تولید بتن آماده غیراستاندارد در کنگان پلمب شد
رئیس استاندارد کنگان گفت: این واحد تولیدی پس از دادن اخطارهای لازم در خصوص رفع نواقص و عدم دریافت پروانه استاندارد اجباری پلمپ شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل سپاس،رئیس استاندارد کنگان گفت: بازرسان و ناظران این اداره در جریان بازرسی از واحد های تولید فراورده های مشمول استادارد اجباری، یک واحد تولیدی بتن آماده را به دلیل نداشتن پروانه استاندارد و عدم رعایت موارد استاندارد در این شهرستان پلمپ کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, سپاس,

مصطفی رامشی ادامه داد: این واحد تولیدی پس از دادن اخطارهای لازم در خصوص رفع نواقص و عدم دریافت پروانه استاندارد اجباری پلمپ شد.

,

وی اظهار کرد: استاندارد سازی محصولات و تولیدات مصالح ساختمانی ضروری بوده و اقدامات لازم در زمینه معرفی واحدهای تولید بتن آماده غیر استاندارد در سطح شهرستان در حال انجام است.

,

رئیس استاندارد کنگان یادآور شد: شاخص کیفیت ساختمان‌ها را می ‌توان بر حسب نوع سازه و کیفیت مصالح ساختمانی به کار رفته در آن‌ها مورد ارزیابی قرار داد و این مهمترین عامل مقاومت و ایستایی ساختمان‌ها در مقابل عوامل خارجی و تهدیداتی مانند زلزله است.

,


رامشی در پایان گفت: هرگونه تولید و عرضه مصالح ساختمانی غیراستاندارد را خیانت در حق مردم و مصرف کنندگان برشمرد و گفت: اداره‌ استاندارد با جدیت، با متخلفان و تولید کنندگان محصولات فاقد کیفیت برخورد می‌کنند.

,
,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه