اخبار داغ

فتونیوز/بعد از فتح الفتوح و آفتاب تابان نوبت به "کاپ اخلاق" رسید

فتونیوز/بعد از فتح الفتوح و آفتاب تابان نوبت به "کاپ اخلاق" رسید
رئیس جمهور در حالی بیان می کند که برجام پیروزی بزرگ سیاسی و اخلاقی بود که قرار بود در این سند توافق تحریم ها لغو شود و مشکلات اقتصادی ایران مرتفع شود.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در چهارمین سالگرد برجام نه تنها جشنی از سوی دولتمردان در این خصوص برگزار نمی شود و روزنامه های اصلاح طلب تیترهای پر زرق و برق نمی زنند، بلکه برخی از دولتمردان سعی کردند دستاوردهای معنوی برای این توافقنامه دست و پا کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,
برجام که پیش از این با نام های مختلف از جمله «آفتاب تابان»‌، «فتح‌الفتوح»، «پیروزی بزرگ ملت ایران»، «گشایش دهنده وضعیت اقتصادی»، «ابرباران زا» و ... خوانده می شود در چهارمین سالگرد برجام حالا نام جدیدی به خود گرفته است؛ «کاپ اخلاق». این نام جدید هم یک روایت دستاورد گونه دیگر از برجام است.
, برجام که پیش از این با نام های مختلف از جمله «آفتاب تابان»‌، «فتح‌الفتوح»، «پیروزی بزرگ ملت ایران»، «گشایش دهنده وضعیت اقتصادی»، «ابرباران زا» و ... خوانده می شود در چهارمین سالگرد برجام حالا نام جدیدی به خود گرفته است؛ «کاپ اخلاق». این نام جدید هم یک روایت دستاورد گونه دیگر از برجام است. , برجام که پیش از این با نام های مختلف از جمله «آفتاب تابان»‌، «فتح‌الفتوح»، «پیروزی بزرگ ملت ایران»، «گشایش دهنده وضعیت اقتصادی»، «ابرباران زا» و ... خوانده می شود در چهارمین سالگرد برجام حالا نام جدیدی به خود گرفته است؛ «کاپ اخلاق». این نام جدید هم یک روایت دستاورد گونه دیگر از برجام است. ,
, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه