اخبار داغ

پسر از آمریکا برگشته پدرش را کشت

پسر از آمریکا برگشته پدرش را کشت
سه چاقو از آشپزخانه برداشتم و وقتی پدرم از حمام بیرون آمد از پشت سر به وی حمله کردم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ساعت ۱۱:۴۰ صبح ۱۶ تیر ۹۸ مرد جوانی  با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و  از قتل پدر ۶۰ ساله‌اش توسط فرد یا افراد  ناشناس خبر داد. با اعلام این خبر، مأموران کلانتری ۱۴۸ انقلاب در صحنه جنایت حاضر و با جسد مقتول درحالیکه با ضربات جسم تیز از ناحیه پا و سینه به قتل رسیده بود، مواجه شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
بلافاصله موضوع به کارآگاهان اداره دهم، تیم بررسی صحنه جرم و بازپرس کشیک قتل دادسرای ناحیه ۲۷ تهران نیز اعلام شد.
,
 
,
بیشتر بخوانید
,
پسر ۱۶ ساله با چاقو مرد ۳۵ ساله را از پای درآورد
,
کشف جسد پیرزن داخل سطل زباله
,
کارآگاهان در گام نخست تحقیقات سراغ پسر مقتول به نام صابر ۳۳ ساله رفتند که وی گفت: دیشب در اتاق خود با هنذفری در حال گوش دادن موزیک بودم، صبح با بیرون آمدن از اتاق با جسد خونین پدرم مواجه شدم و اطلاعی از قتل ندارم.  
,
 
,
وی افزود: من همراه پدر و مادرم زندگی می‌کنم و شب قبل، مادرم به منزل خواهرم رفته بود.
,
 
,
کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات پسر مقتول، در بازرسی از منزل وی  البسه شسته شده‌اش را از حمام کشف کردند که پسر مقتول به عنوان "مظنون به قتل" دستگیر و به اداره دهم منتقل شد.
,
 
,
وی در تحقیقات منکر هرگونه  قتل پدرش بود اما با تحقیقات از خانواده مقتول مشخص شد صابر حدود ۴ سال پیش از امریکا به ایران بازگشته و به مصرف مواد مخدر اعتیاد دارد، وی در طول این مدت اکثر اوقات بیکار بوده و پدرش دائم با وی بر سر بیکار بودن صابر درگیر داشته است.
,
 
,
در تحقیقات مشخص شد پدر صابر به خاطر اعتیاد پسرش از وی بسیار ناراحت بوده است.
,
 
,
صابر در نهایت  ۲۲ تیرماه لب به اعتراف گشود و با اعتراف به قتل پدرش گفت: با پدرم همیشه بر سر بیکار بودنم مشاجره داشتیم، او مرا دائم تهدید می‌کرد و  مورد ضرب و شتم قرار می‌داد تا اینکه تصمیم به کشتنش گرفتم.
,
 
,
وی افزود: روز حادثه مادرم به منزل خواهرم رفت و من و پدرم در خانه تنها شدیم، فرصت را مناسب دیدم رفتم، سه چاقو از آشپزخانه برداشتم و وقتی پدرم از حمام بیرون آمد از پشت سر به وی حمله کردم.
,
 
,
صابر ادامه داد: با ضربات متعدد چاقو پدرم را از ناحیه پا مصدوم کردم، در نهایت پدرم روی زمین افتاد و با چاقو ضرباتی به سینه و گردن وی زدم، می‌ترسیدم بلند شود و نمی‌دانم چه تعداد ضربه به او زدم، فقط گفتم او باید بمیرد و وقتی فهمیدم که دیگر زنده نیست البسه خونی‌اش را درآوردم و در حمام شستم، در نهایت نیز در تماس با پلیس از کشته شدن پدرم توسط افراد ناشناس خبر دادم.
,
 
,
سرهنگ علی ولیپور گودرزی؛ معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهای پایتخت با اعلام این خبر گفت: متهم با  اعتراف صریح به قتل پدرش، با صدور قرار قانونی توسط بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۲۷ برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار دارد.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه