اخبار داغ

مدیر کل بهزیستی استان البرز مطرح کرد:

تعطیلی 13 کمپ ترک اعتیاد فاقد مجوز در البرز/ سهم 9 درصدی کودک آزاری از تماس های اورژانس اجتماعی/ نگهداری از 897 کودک بدسرپرست و بی سرپرست

تعطیلی 13 کمپ ترک اعتیاد فاقد مجوز در البرز/ سهم 9 درصدی کودک آزاری از تماس های اورژانس اجتماعی/ نگهداری از 897 کودک بدسرپرست و بی سرپرست
اسدالله حیدری به مناسبت هفته بهزیستی گفت: بخشی از تماس‌ های تلفنی با مرکز فوریت‌ های اجتماعی استان به همسرآزاری، سالمند آزاری و معلول آزاری و 9 درصد به کودک آزاری باز می گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیرکل بهزیستی استان البرز پیش از ظهر امروز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه از محل صندوق توسعه ملی ۱۷۰ میلیارد ریال برای اشتغال جامعه هدف بهزیستی در البرز پیش بینی شده و 85 درصد آن جذب شده است، گفت: خوشبختانه ۹۲ درصد فعالیت‎های بهزیستی استان برون سپاری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
 اسدالله حیدری افزود: بهزیستی البرز قریب به ۴۰ هزار مددجو تحت پوشش دارد و ۷۱۰ مرکز توانبخشی، ترک اعتیاد و تشکل ‌های غیردولتی با 4 هزار نیرو به مددجویان استان خدمات رسانی می ‌کنند. 
,
 
,
وی به آغاز طرح آموزش اجتماعی در استان با با هدف رشد اجتماعی جامعه و کاهش آسیب ‌ها در بزرگسالی اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای شکل گیری شخصیت کودکان، به 15 هزار کودک در 120 مهدکودک استان برنامه های آموزشی ارائه می شود.
,
 
حیدری با اشاره به فعالیت 24 مرکز شبه خانواده در البرز و حمایت این مراکز از 897 کودک بدسرپرست و بی سرپرست، تصریح کرد: سال گذشته ۱۱۶ هزار کودک غربالگری بینایی و ۳۸ هزار نوزاد غربال گری شنوایی شدند.
,
,
 
وی به فعالیت اورژانس اجتماعی در 5 شهرستان البرز اشاره کرد و گفت: 16 هزار خانواده در حوزه اجتماعی تحت پوشش قرار گرفته اند و البته بخشی از تماس‌ های تلفنی با مرکز فوریت‌ های اجتماعی استان به همسرآزاری، سالمند آزاری و معلول آزاری و 9 درصد به  کودک آزاری باز می گردد. 
,
,
 
,
حیدری با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲ باشگاه «اچ. آی. وی» مثبت در البرز ۲۳۰ نفر را در حوزه بهداشت و کاهش آسیب های اجتماعی زیر پوشش قرار داده است، افزود: 13 کمپ ترک اعتیاد فاقد مجوز در استان تعطیل شد. 
,
 
,
وی به رتبه نخست البرز در کمک رسانی به زلزله زدگان اشاره کرد و اظهار داشت: در استان ۸۰۱ کودک کار و خیابان  شناسایی شده اند که ۷۰ درصد آنها اتباع بیگانه هستند.
,
 
,
مدیرکل بهزیستی البرز در خاتمه با اشاره به بهره مندی ۳۰ هزار نفر مستمری بگیر از خدمات بهزیستی تصریح کرد: ۱۰ درصد سالمندان کشور  در البرز سکونت دارند و  ۵۰ مرکز شبانه روزی به سالمندان و بیماران اعصاب و روان مزمن خدمات ارائه می ‌دهند.
 
انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه