اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان زنجان تاکید کرد؛

باغ‎شهرها به یکی از چالش‎های مهم زنجان تبدیل شده است

باغ‎شهرها به یکی از چالش‎های مهم زنجان تبدیل شده است
رئیس کل دادگستری استان زنجان بر لزوم ارتباط تنگاتنگ دستگاه قضایی و انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در جامعه تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‎الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان که در دفتر رییس کل دادگستری استان برگزار شد بااشاره به هدف مشترک دو مجموعه دستگاه قضایی و انتظامی استان  اظهار کرد: دو مجموعه دارای هدفی مشترک در انجام وظایف هستند که هرچه قدر هم‎افزایی، هم‎پوشانی و تعامل بیشتر باشد کسانی که در صدد ایجاد ناامنی ، اخلال و بی نظمی در جامعه هستند نا امید خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

رئیس کل دادگستری استان زنجان انتظار مردم از این دو مجموعه برای برقرار نظم و انضباط  را انتظاری بجا و بحق برشمرد و گفت: برای تحقق این امر نیاز به همکاری و تلاش مضاعف  بین دو مجموعه می باشد. 

,

وی بابیان اینکه  داشتن جسارت ،اقتدار و شجاعت  از ویژگیهای نیروی انتظامی برای ایجاد نظم و انضباط در جامعه می باشد که خروجی این امر کاهش آمار جرایم  می باشد که خوشبختانه استان  این ویژگیها را دارد. 

,

رئیس شورای قضایی استان در ادامه ارتباط تنگاتنگ دو مجموعه را برای اجرای عدالت  و برقراری نظم و آرامش در جامعه امری ضروری برشمرد  و اظهار داشت: برای دست یابی به این دو مقوله مهم نیاز به همفکری و تعامل بیشتر هستیم. 

,

صادقی نیارکی با  تاکید بر این موضوع که همه ما خود را سرباز نظام می دانیم و باید دینمان را به نظام با تلاش مضاعف  ادا کنیم  خاطر نشان کرد: مجموعه دستگاه قضایی با قدرت و جدیت به وظایف قانونی خود عمل خواهد کرد. 

,

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه یکی از چالشهای استان موضوع باغ شهر هاست تاکید کرد: در این راستا بایستی اقدامات جدی و پیشگیرانه برای متوقف کردن  ساخت وساز های غیر مجاز انجام دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه