اخبار داغ

ظریف: در آمریکا اجازه تردد در سه ساختمان را دارم

ظریف: در آمریکا اجازه تردد در سه ساختمان را دارم
وزیر امورخارجه کشورمان با اشاره به مصاحبه خود با شبکه ان‌بی‌سی گفت: با خبرنگار ان‌بی‌سی در اقامتگاه سفیرمان در سازمان ملل گفت‌وگو کردم، یکی از سه ساختمانی که اجازه دارم در آنها قدم بگذارم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وزیر امورخارجه کشورمان با اشاره به مصاحبه خود با شبکه ان‌بی‌سی گفت: با خبرنگار ان‌بی‌سی در اقامتگاه سفیرمان در سازمان ملل گفت‌وگو کردم، یکی از سه ساختمانی که اجازه دارم در آنها قدم بگذارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان امروز (سه‌شنبه) در حساب کاربری خود در توئیتر با قرار دادن لینک مصاحبه‌اش با شبکه ان‌بی‌سی نوشت: این گفت‌وگوی من با لستر هولت از ان‌بی‌سی در نیویورک است. ما روز ۱۵ ژوئیه در اقامتگاه سفیر (ایران) در سازمان ملل نشستیم و به گفت‌وگو پرداختیم، یکی از سه ساختمانی که اجازه دارم حین انجام امور رسمی در ارتباط با سازمان ملل در آمریکا به آنها قدم بگذارم.
,
 
,
محمد جواد ظریف از روز یک‌شنبه برای شرکت در شورای اقتصادی – اجتماعی سازمان ملل در نیویورک به سر می‌برد.
,
 
,
وزیر امورخارجه آمریکا روز گذشته در گفت‌وگو باروزنامه واشنگتن پست گفت که دولت آمریکا بر اساس الزاماتش طبق توافق با سازمان ملل برای سفر ظریف و هیئت همراهش به نیویورک روادید صادر کرده است.
,
 
,
, ,
 
,
 
,
بر اساس این گزارش هیات ایران تنها می‌تواند میان مقر سازمان ملل، دفتر نمایندگی ایران در این سازمان، اقامتگاه سفیر ایران در سازمان ملل و فرودگاه جان اف کندی نیویورک رفت و آمد داشته باشند.
,
 
,
 
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه