اخبار داغ

مدیرکل تامین اجتماعی استان خبر داد

راه اندازی سامانه متمرکز خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی

راه اندازی سامانه متمرکز خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی
نورمحمدی گفت: برخی افراد تصور می کنند منابع تامین اجتماعی از جانب دولت تامین می شود و منابع آن نا محدود ؛ در صورتی که این تفکر اشتباه است و باید گفت دارایی های این سازمان از آن صاحبان اصلی آن یعنی بیمه شدگان است و باید همه درجهت حفاظت و صیانت از آن تلاش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس، مدیر کل تامین اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد از شرکت "آسه" یاسوج ، به عنوان یکی از سه شرکت مهم تولیدکننده عصاره شیرین بیان کشور ،بازدید و از نزدیک با نوع فعالیت و مشکلات این شرکت تولیدی و کارگران آن آشنا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

مدیرکل تامین اجتماعی استان در این بازدید گفت : اولویت در سازمان تامین اجتماعی ، پوشش حداکثری بیمه و گسترش خدمات برای بیمه شدگان این سازمان است .

,
نورمحمدی افزود : در کشور های توسعه یافته هم مانند کشور ایران خدمات تامین اجتماعی با چنین شرایطی ارائه نمی شود که البته این برای ما افتخار است، مستمری بگیران تامین اجتماعی دو برابر بازنشستگانی است که از دولت مستمری دریافت می کنند این در حالی است که تامین اجتماعی هیچ سهمی از بودجه دولتی ندارد و منابع آن از محل پرداخت حق بیمه، بیمه شدگان تامین می شود .
,
 
,
,
,
, ,
 
,
مدیر کل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد افزود:  این نکته مهمی است که ورودی و خروجی منابع سازمان تامین اجتماعی به دلیل شرایط خاص اقتصادی کشور و گاهی تعلل برخی کارفرمایان و دستگاه های اجرایی در پرداخت حق بیمه کارکنان خود و مطالبات سازمان همخوانی ندارد و همین عامل ، فشار زیادی را بر این سازمان در انجام تعهدات و ارایه خدمات بیمه ای و درمانی خود وارد می کند.
,
 
,
 
,
نورمحمدی افزود : متاسفانه برخی افراد تصور می کنند منابع تامین اجتماعی از جانب دولت تامین می شود و منابع آن نا محدود ؛ در صورتی که این تفکر اشتباه است و باید گفت دارایی های این سازمان از آن صاحبان اصلی آن یعنی بیمه شدگان است و باید همه درجهت  حفاظت و صیانت از آن تلاش کنند.
,
 
,
وی افزود : ارائه خدمات به بیمه شدگان منوط به پرداخت به موقع  حق بیمه از طرف کارفرمایان است که انتظار داریم هم بخش خصوصی و هم بخش دولتی در پرداخت حق بیمه جدی تر باشند و به مسئولیت های خود در قبال نیروی کار توجه داشته باشند.
,
 
,
, ,
 
,
مدیرکل تامین اجتماعی  کهگیلویه و بویراحمد به اقدامات جدید این سازمان در راستای رضایت مندی بیمه شدگان و کارفرمایان هم اشاره ای کرد و گفت : سازمان تامین اجتماعی در جهت افزایش سرعت ارایه خدمات و جلوگیری از اتلاف وقت مخاطبان خود ، ارائه خدمات به صورت غیرحضوری را با جدیت دنبال می کند تا بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران نیاز نداشته باشند برای دریافت خدمات مورد نیاز خود به شعب تامین اجتماعی مراجعه کنند و  متحمل صرف هزینه و اتلاف وقت شوند و زمان زیادی را در انتطار بمانند.
,
 
,
,
, ,
 
,
نورمحمدی افزود : سامانه متمرکز خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی eservices.tamin.ir در این سازمان راه اندازی شده است و بیمه شدگان و کارفرمایان می توانند با ورود به این سامانه و وارد کردن کد ملی و شماره تلفن تحت مالکیت خود ، در آن ثبت نام و برای خود حساب کاربری ایجاد کنند تا هنگام نیاز به دریافت خدمات حتما نیازی به حضور در شعب تامین اجتماعی نداشته باشند.
,
 
,
, ,
 
,
 وی افزود : بیمه شدگان و مستمری بگیران هم چنین می  توانند با شماره گیری کد دستوری #۱۴۲* از طریق تلفن همراه خود ،  نسبت به اخذ  نوبت برای دریافت خدمات مورد نیاز خویش از شعب تامین اجتماعی اقدام کنند .این در حالی است که ماهانه 2 درصد جریمه به بدهی های معوق افزوده می شود.
,
 
,
 
,
 در جریان بازدید مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از شرکت "آسه" که یکی از سه شرکت برتر تولید عصاره شیرین بیان در کشور است و به قول مدیر کل تامین اجتماعی از خوش حساب ترین شرکت های مشمول بیمه این سازمان است ، مشکلات این واحد تولیدی توسط مدیرو کارگران این کارخانه بیان شد و مدیرکل تامین اجتماعی استان اعلام کرد که در اسرع وقت نسبت به رسیدگی به آنها اقدام خواهد کرد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه