اخبار داغ

سوژه مردمی:

روستایی که در فاصله 300متری جاده اصلی است ولی آسفالت نیست

روستایی که در فاصله 300متری جاده اصلی است ولی آسفالت نیست
امروزه روستاهای زیادی هستند که به واسطه عدم ارائه خدمات توسط ادارات خدمات رسان مهاجرت را بر ماندن در روستا ترجیح می دهند و این در حالی است که مهمترین سیاست دولت تمرکز بر مهاجرت معکوس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، توسعه زیر ساخت های لازم در روستاهای از مهمترین سیاست های دولت در نظام جمهوری اسلامی است که در طی این چهل سال تلاش های خوبی نیز در این رستا به جهت فراهم نمودن خدمات به روستانشینان صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

توسعه بخش های آب، برق، گارسانی و کشاورزی از مهمترین زیرساخت های اساسی در چهار دهه گذشته در روستاهایی است که حتی تعداد خانوار آنان کمتر از 10خانوار بوده است که همین مسئله نیز در برهه از زمان باعث شده است تا سیل مهاجرت معکوس به روستاها با شیب تند تری صورت پذیرد.

,

در این رستا برخی روستاها به خصوص در استان محرومی همانند کهگیلویه وبویراحمد هستند که هنوز از قطار توسعه به خصوص مباحث زیرساختی جا مانده اند و چشم انتظار همت والای مسئولان هستند.

,

روستای سرخلون از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده است که در فاصله شش کیلومتری شهرلنده و درمسیر جاده ارتباطی اسفالته لنده به بهمئی است که تنها در فاصله 300متری از این جاده قرار دارد که هنوز آسفالت نیست و همین مسئله نیز باعث گلایه مندی ساکنین این روستا شده است.

,

روستایی با بیش از چهار خانوار و 25نفر جمعیت هنوز علی رغم این همه خدمات ارزنده جاده ارتباطی آن آسفالت نیست و این درحالی است که مردم روستا به صورت خودجوش و جهادی اقدام به شن ریزی این 300متر کرده و چشم انتظار آسفالت هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه