اخبار داغ

برگزاری اولین ورکشاپ ورد پرس در رفسنجان

برگزاری اولین ورکشاپ ورد پرس در رفسنجان
اولین ورکشاپ ورد پرس با تدریس سید مرتضی مهدوی در رفسنجان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه آرمان؛ عصر گذشته اولین ورکشاپ ورد پرس با تدریس سید مرتضی مهدوی با سابقه فعالیت ۸ ساله در حوزه ی نرم افزاری کامپیوتر در رفسنجان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مهدوی در خصوص این ورکشاپ اظهار داشت: کارگاه آموزشی خیلی خوبی بود و شرکت کنندگانی که حضور داشتند ایده هایی را ارائه کردند و علاقه مند بودند، من نیز سعی کردم صفر تا صد وب سایت رو آموزش دهم.

,

وی بیان داشت: معمولا در بیشتر استان ها این نوع کارگاه های آموزشی برگزار میشود و در شهر رفسنجان این موضوع احساس میشد و همچنین ما دانشجویانی در دانشگاه هاداریم که علاقه به این کار دارند ولی مهارتی ندارند.

,

, ,

مهدوی گفت: مهم ترین دلیلی که میخواستیم ورکشاپ را برگزار کنیم این بود افرادی که میخواهند وارد بازار کار شوند بتوانند تکنیک ها و نکات مهمی که در بازار امروز نیاز است را آموزش بدهیم .

,

اعظم کشاورز یکی از شرکت کنندگان در این ورکشاپ اظهار داشت: کلاس خیلی عالی بود و به طور کامل ورکشاپ را توضیح دادند و من توانستم اشکالاتم را برطرف کنم، مدرس هم خیلی خوب و مسلط بودند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

سارا رحیمی یکی دیگر از شرکت کنندگان گفت : به نظر من در بازه ی زمانی خوبی کارگاه برگزار شد . از همه ی مبحث ها استفاده کردیم همچینن استاد مهدوی با صبر و حوصله راهنمایی های لازم را داشتند

,

محمد حسینی نیز بیان داشت : فضای آموزشی کارگاه و روحیه ی شرکت کنندگان شاد و با انگیزه بود و مهندس مهدوی هم خیلی عالی بودند امیدواریم این نوع آموزش و کارگاه ها در رفسنجان تداوم داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه