اخبار داغ

رییس اداره تامین اجتماعی تربت حیدریه:

بیش از ۱۴۰ هزار نفر در تربت حیدریه تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند

بیش از ۱۴۰ هزار نفر در  تربت حیدریه تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند
رییس اداره تامین اجتماعی تربت حیدریه گفت: در شهرستانهای تربت حیدریه، رشتخوار و زاوه ۳۵ هزار نفر بیمه شده اصلی وجود دارد که ۷ هزار نفر آنها از سازمان تامین اجتماعی مستمری ماهانه دریافت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تابان تربت؛ حسن خردنیا سه شنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: تامین اجتماعی تربت حیدریه با تحت پوشش قرار دادن دو شهرستان اقماری رشتخوار و زاوه به بیش از ۱۴۰ هزار نفر خدمات کوتاه مدت و بلند مدت ارائه می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,
وی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۲۰ میلیارد ریال خدمات کوتاه مدت شامل؛ عینک، پروتز، سمعک به بیمه شدگان ارائه شده، افزود: در همین مدت یکهزار و ۱۸۰ میلیارد ریال خدمات بلند مدت شامل پرداخت مستمری و پاداش بازنشستگی به بیمه شدگان سازمان ارائه شده است.
,
 
,
خردنیا با اشاره به مراجعه ۶۵ هزار نفر طی یکسال گذشته به سه واحد این سازمان، افزود: با راه اندازی طرح ملی دکتر نوربخش تمامی خدمات بصورت الکترونیکی انجام و بسیاری از خواسته های بیمه شدگان در این درگاه قابل رسیدگی است‌.  
,
 
,
مدیر تامین اجتماعی تربت حیدریه گفت: در حال حاضر بدهی معوق کارگاههای تولیدی به سازمان در این منطقه حدود ۴۰۰ میلیارد ریال است اما با توجه به اهمیت اشتغال و رونق تولید  تاکنون هیچ یک از این واحدها به دلیل بدهی خود تعطیل نشدند.
,
 
,
رییس اداره تامین اجتماعی تربت حیدریه بیان داشت : به این اصل معتقدیم که اگر کارفرما و کارگاهی وجود نداشته باشد به طبع کارگر و ایجاد اشتغالی هم نخواهد بود و در نتیجه سازمان تامین اجتماعی هم نخواهد بود لذا سیاست سازمان حمایت از کارگاه‌های تولیدی است.
,
 
,
 
,
ثبت ۳۰ هزار پرونده الکترونیکی در بیمارستان رازی تربت حیدریه 
, ثبت ۳۰ هزار پرونده الکترونیکی در بیمارستان رازی تربت حیدریه ,
 
,
در ادامه رییس بیمارستان رازی(تامین اجتماعی) تربت حیدریه اظهار کرد: این بیمارستان تنها بیمارستان ملکی سازمان تامین اجتماعی پس از مشهد در استان است که نزدیک به هفت هکتار مساحت و ۲۰هزارمترمربع زیربنا دارد و در حال حاضر ضریب اشغال تخت در این مرکز درسال گذشته نزدیک به هفتاد درصد بوده است.
,
 
,
محمد عجم افزود: پارسال ۴ هزار و ۲۶۵ موالید زنده در این بیمارستان انجام شده که نسبت به سایر مراکز درمانی تربت حیدریه دارای رتبه بالاتری است.
,
 
,
 وی با بیان اینکه در این مرکز علاوه بر ارائه خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی به سایر بیمه شدگان سازمان‌های دیگر نیز خدمات درمانی ارائه می‌شود، افزود: امسال طبق مصوبه هیئت دولت مراجعه کنندگان به مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی که تحت پوشش سایر بیمه ها هستند باید تعرفه عمومی و غیر دولتی بپردازند که با تعرفه خصوصی تیز متفاوت است.
,
 
,
عجم خاطر نشان کرد: در سال گذشته برای بهبود خدمات به مراجعه کنندگان چند متخصص از جمله اعصاب،طب اورژانس و زنان و اطفال به مجموعه پزشکان این  مرکز درمانی اضافه شده است.
,
 
,
اجرای طرح‌های هتلینگ و بهسازی و بازسازی بخش‌های مختلف بیمارستان از جمله بخش اورژانس، راه‌اندازی یک دستگاه فلوروسکوپی در اتاق عمل و در دست احداث بودن یک مجموعه اتاق عمل جدید در این بیمارستان از دیگر فعالیت های بود که رییس بیمازستان رازی به آن اشاره کرد.
,
 
,
وی بیان کرد: در حال حاضر پیگیر احداث یک درمانگاه جدید هستیم که از مجاری قانونی مختلف موافقت اولیه آن حاصل شده و امیدواریم درسال آینده بتوانیم موافقت اصولی و مجوز ساخت و تامین اعتبار را کسب کنیم.
,
 
,
رییس بیمارستان رازی تربت حیدریه گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و عدالت نوبت دهی تلفنی در درمانگاه بیمارستان صورت می گیرد که با این اقدام وقت کمتری از مراجعین گرفته می‌شود، اما برای ارائه خدمات به جمعیت کم توان شهرستان نوبت دهی بصورت حضوری انجام می شود.
,
 
,
وی اظهار کرد: الکترونیکی بودن تمام خدمات در این مرکز و ثبت ۳۰ هزار پرونده الکترونیک بیماران و مراجعین این  مرکز درمانی و همچنین ثبت چند اختراع در زمینه مهندسی پزشکی و معرفی این مخترعین و دستگاه‌ها به مراجع ذیربط از دیگر اقدامات انجام شده طی یکسال گذشته محسوب می شود.
,
 
,
عجم در پاسخ به نارضایتی ایجاد شده  برای خدمات فیزیوتراپی گفت: برای فیزیوتراپی آقایان مشکلی نداریم اما به جهت مشکلی که برای فیزیوتراپ خانم بوجود آمده تمامی مراحل شناسایی و تایید گزینشی نیروی جایگزین انجام شده و منتظر مجوز بکارگیری هستیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه