اخبار داغ

مدیرعامل قطار شهری کرمانشاه مطرح کرد

افتتاح فاز نخست قطار شهری کرمانشاه تا سال ۱۴۰۲

افتتاح فاز نخست قطار شهری کرمانشاه تا سال ۱۴۰۲
مدیرعامل قطار شهری کرمانشاه گفت: تلاش می‌شود تا سال ۱۴۰۲ فاز نخست پروژه قطار شهری از ورودی شهرک کارمندان تا میدان آزادی راه‌اندازی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید سلیم ساسانی در گفتگو با خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، در خصوص آخرین وضعیت پروژه قطار شهری کرمانشاه اظهار داشت: ساخت مسیر روگذر این پروژه هم اکنون پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی افزود: همچنین تونل قطعه اول این پروژه از پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۲ درصدی برخوردار است.

,

مدیرعامل قطار شهری کرمانشاه پیشرفت کلی فاز اول پروژه قطار شهری کرمانشاه را ۲۴ درصد عنوان کرد و ادامه داد: تلاش می‌شود تا سال ۱۴۰۲ فاز نخست این پروژه از ورودی شهرک کارمندان تا میدان آزادی با دو ایستگاه مبدا و مقصد راه اندازی شود.

,

این مسئول اعتبار مورد نیاز برای راه اندازی فاز نخست این پروژه از ورودی شهرک کارمندان تا میدان آزادی را حدود ۷۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

,

سلیم ساسانی خاطر نشان کرد: طرح قطار شهری کرمانشاه از بهمن ماه سال ۹۰ آغاز شده و طول فاز نخست این پروژه از ورودی شهرک کارمندان تا میدان آزادی ۷ کیلومتر است.

,

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به اعلام میراث فرهنگی مبنی بر اینکه اجازه عبور قطار شهری از محدوده شکارگاه خسرو داده نمی‌شود، سازمان قطار شهری چه تدبیری در این زمینه دارد و آیا مسیر جایگزینی تعیین شده است، گفت: این سازمان طی مکاتباتی همه گزینه‌هایی که امکان عبور مسیر را دارد به میراث فرهنگی پیشنهاد کرده و منتظر پاسخ میراث فرهنگی در این زمینه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه