اخبار داغ

سرپرست شورای نگهبان استان بوشهر:

رسانه ها تنور انتخابات را گرم نگه دارند/ برگزاری انتخابات الکترونیکی به شرط تامین امنیت است

رسانه ها تنور انتخابات را گرم نگه دارند/ برگزاری انتخابات الکترونیکی به شرط تامین امنیت است
سرپرست دفتر شورای نگهبان استان بوشهر افزود: رسانه ها باید تنور انتخابات را گرم نگه دارند و جهت حضور پر شور و حداکثری مردم در انتخابات با رعایت قانون فضای جامعه را مدیریت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خلیل رضایی سرپرست دفتر شورای نگهبان استان بوشهر در گفت و گو با سپاس با گرامی داشت سالروز تاسین این نهاد، گفت: یکی از رازها و اقتدار نظام ارکانی است که در قانون اساسی به آن پیش بینی شده است که شورای نگهبان یکی از مهمترین ارکان درنظام مقدس جمهوری اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, سپاس,
 
,
سرپرست دفتر شورای نگهبان استان بوشهر اظهار کرد: امروز دشمن با همه تجهیزات سعی دارد ارکان نظام را مورد هجمه قرار دهد که بیشترین فعالیت غرب برای تخریب نهاد مقدس شورای نگهبان در ایام انتخابات های مختلف است که رسانه ها باید به خوبی مدیریت افکار عمومی داشته باشند.
,
 
,
رضایی افزود: به دلیل اینکه شورای نگهبان فیلتری برای جلوگیری از ورود برخی افراد مسئله دار به بدنه نظام است، دشمن برنامه های طولانی مدتی برای تخریب آن دارد و سعی می کند در روند انتخابات های مختلف خلع ایجاد کند.
,
 
,
وی با اشاره به انتخابات سال جاری، تصریح کرد: امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور برگزار خواهد شد که توصیه می شود افرادی وارد کارگزار انتخابات شوند که کاملا برقانون اشرافیت داشته و همه موارد را رعایت کنند.
,
 
,
 
,
سرپرست دفتر شورای نگهبان استان بوشهر ابراز کرد: تائید و ردصلاحیت افراد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری در کشور جمهوری اسلامی ایران توسط شورای نگهبان انجام می شود به همین دلیل برخی فراد که قانون را سلیقه ای قلمداد می کنند سعی دارند این نهاد مقدس را تخریب کنند.
,
 
,
رضایی اذعان کرد: امروز با گذشت چند دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی و پایان دوران دفاع مقدس هنوز نتوانسته ایم حق خود را در مقابل خانواده معظم شهداء ادا کنیم، اما هستند افرادی که برای رسیدن به اهداف شخصی خود هر اقدامی علیه نظام و مردم انجام یم دهند.
,
 
,
وی با اشاره به الکترونیکی شدن انتخابات، تاکید کرد: شورای نگهبان آمادگی دارد تا انتخابات را به صورت الکترونیکی برگزار کند اما باید همه سیستم ها به تائیدیه کارشناسان برسد و وزارت کشور باید امنیت آرای مردم را کاملا تضمین کند.
,
 
,
سرپرست دفتر شورای نگهبان استان بوشهر افزود: رسانه ها باید تنور انتخابات را گرم کنند و جهت حضور پر شور و حداکثری مردم در انتخابات با رعایت قانون فضای جامعه را مدیریت کنند.
,
 
,
رضایی در پاسخ به اینکه چرا افرادی که در سالهای گذشته تائید نشده اند دوباره وارد عرصه انتخابات شده اند، تاکید کرد: توصیه می شود افرادی که صلاحیت اولیه برای ورود به عرصه انتخابات ندارند ورود نکنند و فعالیت های انتخاباتی خارج موعد نداشته باشند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه