اخبار داغ

60 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد کرمانشاه افتتاح شد

سردار حزنی: اجرای ۳۱۰ هزار پروژه محرومیت زدایی در سراسر کشور/بازوند: محرومیت‌زدایی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است

سردار حزنی: اجرای ۳۱۰ هزار پروژه محرومیت زدایی در سراسر کشور/بازوند: محرومیت‌زدایی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است
۶۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در کرمانشاه افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ۶۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) صبح امروز چهارشنبه با حضور سردارحزنی مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصا,

این واحدها توسط سپاه حضرت نبی اکرم استان کرمانشاه (ص) و با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و در قالبتفاهمنامه سه جانبه بین سپاه پاسداران، کمیته امداد امام خمینی (ره) و فرمان اجرایی حضرت امام ساخته شده است.

,

, ,

تفاهم نامه سه جانبه بین سپاه پاسداران، کمیته امداد امام خمینی (ره) فرمان و فرمان اجرایی حضرت امام برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد منعقد شده است که ۲۸۰ واحد آن سهم استان کرمانشاه است.

,

, ,

ساخت ۲۸۰ واحد مذکور در استان کرمانشاه از سال ۹۷ آغاز شده است و هم اکنون در فاز اول ۶۰ واحد افتتاح شد.

,
 
,
فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه عنوان کرد
اجرای ۳۱۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی در سراسر کشور
, فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه عنوان کرد, فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه عنوان کرد,
, اجرای ۳۱۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی در سراسر کشور, اجرای ۳۱۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی در سراسر کشور,

سردار ضیاءالدین حزنی پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح ۶۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان کرمانشاه اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا به امروز حدود ۳۱۰ هزار پروژه محرومیت زدایی در سراسر کشور انجام داده است.

,

وی افزود: بیش از ۱۰ هزار پروژه مربوط به مسکن مددجویی است که با مشارکت کمیته امداد و در دو فاز اجرایی شده است.

,

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: این پروژه‌ها در فاز اول در ۶ استان و در فاز دوم در ۱۴ استان کشور انجام شده است.

,

این مسئول با بیان اینکه واحدهای مسکن مددجویی جزو این پروژه‌ها است، بیان داشت: تا پایان امسال ۱۰ هزار واحد مسکونی مددجویی تحویل داده می‌شود.

,

سردار حزنی همچنین با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در ساخت واحدهای مسکونی مددجویی در استان کرمانشاه گفت: برای ساخت هر تعداد واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مشارکت می‌کنیم.

,

وی همچنین از اعلام آمادگی برای ساماندهی بحث قنات‌ها در استان کرمانشاه خبر داد و بیان داشت: در این زمینه نیروهای متخصصی در مجموعه هستند که بتوانند در این جهت گام بردارند.

,

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین عنوان کرد: در زمینه ازدواج آسان نیز اعلام آمادگی می‌کنیم که در استان کرمانشاه جهیزیه نوعروسان را تهیه کنیم و این کار در اولویت قرار گیرد.

,

وی در پایان از اقدامات سپاه در همه شهرستان‌ها و نواحی نیز قدردانی کرد.

,

 

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه مطرح کرد
اجرای بیش از ۱۰۰۰ پروژه در منطقه اورامانات توسط قرارگاه نجف اشرف

, فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه مطرح کرد
اجرای بیش از ۱۰۰۰ پروژه در منطقه اورامانات توسط قرارگاه نجف اشرف
, فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه مطرح کرد
اجرای بیش از ۱۰۰۰ پروژه در منطقه اورامانات توسط قرارگاه نجف اشرف
,
, اجرای بیش از ۱۰۰۰ پروژه در منطقه اورامانات توسط قرارگاه نجف اشرف,

سردار بهمن ریحانی در آئین افتتاح ۶۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه، اظهار داشت امروزه افتخار همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران برداشتن قدمی برای مردم به ویژه مردم مناطق محروم به تأسی از امام علی علیه السلام که در راستای کمک به محرومان اقدامات زیادی انجام دادند، است.

, تأسی,

وی افزود: امروز همه مسئولان استان کرمانشاه جمع شدند تا در خدمت به مردم مناطق محروم سهیم باشند که البته در همین راستا یکی از اولویت‌های سپاه محرومیت زدایی است.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: تاکنون توانسته‌ایم بیش از ۹۴ میلیارد تومان در مناطق محروم استان جهت ساخت خانه عالم، خانه نیازمند، احداث قنات، ساخت مسجد، لوله کشی آب و تعبیه سرویس‌های بهداشتی هزینه کنیم.

, ص),

این مسئول بیان داشت: همچنین قرارگاه نجف در منطقه اورامانات و مناطق امنیتی بیش از ۱۰۰۰ پروژه با صرف ۱۵ میلیارد تومان هزینه اجرا کرده است.

, اورامانات,

سردار ریحانی خاطرنشان کرد: علاوه بر قرارگاه محرومیت زدایی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی نیز طی یکسال اخیر در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) تشکیل شده و تا کنون ۱۰ میلیارد تومان برای ارائه خدمات به پنج دهستان محروم هزینه کرده است که بخشی از این اعتبارات از محل کمک‌های پاسداران و خیرین تأمین شده است.

, ص),

وی عنوان کرد: همچنین درصدد احداث ۲۸۰ واحد مسکونی در اقصی نقاط استان به ویژه مناطق محروم و دور افتاده و صعب العبور تا پیش از فرا رسیدن فصل سرما هستیم.

, صعب, العبور,

سردار ریحانی از افتتاح ۷ واحد مسکونی در منطقه سرفیروزآباد به نمایندگی از ۶۰ واحد تکمیل شده خبر داد و گفت: مابقی واحدها نیز تا شهریور ماه به مرحله بهره‌برداری خواهند رسید.

, سرفیروزآباد,

 

,

استاندار کرمانشاه:
محرومیت‌زدایی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است

, استاندار کرمانشاه:
محرومیت‌زدایی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است
, استاندار کرمانشاه:
محرومیت‌زدایی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است
,
, محرومیت‌زدایی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است,

هوشنگ بازوند نیز در این مراسم اظهار داشت: در زلزله اخیر کرمانشاه شاهد بودیم که سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و قرارگاه نجف اشرف و کمیته امداد در بحث ساخت و سازهای محول شده در مناطق زلزله‌زده پیش‌قدم بودند و توانستند در مدت زمان کوتاهی پروژه‌ها را به اتمام برسانند.

,

وی افزود: امروز نیز این حضور افتخاری است که حاکی از تجدید پیمان با سخنان امام راحل (ره) است.

,

استاندار کرمانشاه بیان داشت: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران رسیدگی به محرومان و محرومیت زدایی است.

,

این مسئول عنوان کرد: امروز نیز مقام معظم رهبری بر روی این موضوع حساس هستند و در زمان ابلاغ سیاست‌های کلی نظام توسط ایشان همواره قید محرومیت‌زدایی و رسیدگی به محرومان وجود دارد که این نشانگر تاکید مسئولان و کارگزاران نظام بر دستاورد انقلاب به عنوان رسیدگی به محرومان، است.

,

بازوند با تاکید بر اینکه امروز همه بر این موضوع تاکید دارند، بیان کرد: در شرایط امروزی کشور ساخت و ساز در نقاط محروم و نیز حضور مسئولان در این مناطق و گوش سپردن به درد دل مردم جای تقدیر و تشکر دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه