اخبار داغ

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه عنوان کرد

اجرای ۳۱۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی در سراسر کشور

اجرای ۳۱۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی در سراسر کشور
فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه تا به امروز ۳۱۰ هزار پروژه محرومیت زدایی در سراسر کشور انجام داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، سردار ضیاءالدین حزنی پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح ۶۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان کرمانشاه اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا به امروز حدود ۳۱۰ هزار پروژه محرومیت زدایی در سراسر کشور انجام داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی افزود: بیش از ۱۰ هزار پروژه مربوط به مسکن مددجویی است که با مشارکت کمیته امداد و در دو فاز اجرایی شده است.

,

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: این پروژه‌ها در فاز اول در ۶ استان و در فاز دوم در ۱۴ استان کشور انجام شده است.

,

این مسئول با بیان اینکه واحدهای مسکن مددجویی جزو این پروژه‌ها است، بیان داشت: تا پایان امسال ۱۰ هزار واحد مسکونی مددجویی تحویل داده می‌شود.

,

سردار حزنی همچنین با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در ساخت واحدهای مسکونی مددجویی در استان کرمانشاه گفت: برای ساخت هر تعداد واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مشارکت می‌کنیم.

,

وی همچنین از اعلام آمادگی برای ساماندهی بحث قنات‌ها در استان کرمانشاه خبر داد و بیان داشت: در این زمینه نیروهای متخصصی در مجموعه هستند که بتوانند در این جهت گام بردارند.

,

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین عنوان کرد: در زمینه ازدواج آسان نیز اعلام آمادگی می‌کنیم که در استان کرمانشاه جهیزیه نوعروسان را تهیه کنیم و این کار در اولویت قرار گیرد.

,

وی در پایان از اقدامات سپاه در همه شهرستان‌ها و نواحی نیز قدردانی کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه