اخبار داغ

مدیر شرکت خدمات حمایت کشاورزی گلستان خبر داد؛

تامین ۵۴ هزار تن کود شیمیایی مورد نیاز استان گلستان

تامین ۵۴ هزار تن کود شیمیایی مورد نیاز استان گلستان
مدیر شرکت خدمات حمایت کشاورزی استان گلستان از تامین 53905 تن انواع کودهای شیمیایی در استان گلستان خبرداد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به  نقل از گلستان ما ؛ حمید هزارجریبی از تامین 53905 تن انواع کودهای  شیمیایی در گلستان این استان خبرداد  و افزود:  در مقایسه با سال گذشته35634 تن بوده،51 درصد رشد داشته است که از نقطه نظر میزان تدارک شده نسبت به سال گذشته یک جهش بود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما ؛ ,

هزارجریبی با اعلام این خبر گفت: استان گلستان  یکی از قطب کشاورزی کشور در زمینه تولید انواع دانه روغنی از جمله: سویا، آفتابگردان  و کنجد و ...  می باشد که تامین و توزیع به موقع نهاده های کشاورزی ازجمله انواع کودهای کشاورزی  برای کشت محصولات بهاره و تابستانه می تواندنقش به سزایی در رونق تولید  این محصولات کشاورزی در استان داشته است.

,

وی تصریح کرد :  از ابتدای سال تاکنون،  نظارت  دقیقی بر روند عملیات  کیسه گیری ، توزین، سردوزی، صفافی و پارت چینی مناسب کود های فله، با حضور در انبار  های  سازمانی گرگان، قرق  و گنبد فاضل  آباد صورت گرفته است.

,

هزارجریبی اضافه کرد : امسال نیز با توجه به حجم بالای کود اوره فله از مبادی در استراتژی  کوتاه مدت برای مصرف کود جهت  کشت محصولات محصولات بهاره و تابستانه  طوری برنامه ریزی گردید تا با تخلیه سریع کامیونها و کیسه گیری به موقع ، مطالبات استانی کشاورزان در این بخش به خوبی بر آورده  شود.

,

مدیر  شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان گفت: به ضــرورت کنـترل و نظـارت اســناد توزیـع کودهـای کشـاورزی توسط کارگزاران و شـبکه رسـمی توزیع و پایش های میـدانی، کارشناسان  فنی و بازرگانی این شرکت ،بـا حضور در کارگزاری های  شهرسـتان مینودشت ازرونـد و نحـوه توزیع، فـاکتور فروش، حواله هـای صادره و اسناد دریافتی کشاورزان را کنترل و بررسی نمودند و به کارگزاران توصیه نمودند از فروش کود های  غیر یارانه ای خارج از سبد شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خود داری نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه