اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور:

کارگاه‌‌های خانگی، راهگشای تحقق اقتصاد مقاومتی است

کارگاه‌‌های خانگی، راهگشای تحقق اقتصاد مقاومتی است
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی اولویت ترین کار بسیج است گفت: ایجاد کارگاه های کوچک خانگی که در ان مردم، نقش حداکثری در اقتصاد ایفا می کنند مهم وضروری است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، به نقش کارآفرینان در توسعه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا با استفاده از ظرفیت های حداقلی به کارهای حداکثری برسیم چراکه کارآفرینی اولویت ترین کار در زمان حاضر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه سازمان بسیج مستضعفین با توجه به رسالت ذاتی خود برای حفاظت از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب، در جهت کمک به مردم وارد عرصه تولید و اشتغال می‌شود، گفت: راه اندازی کارگاه‌های اقتصادی مردم‌ محور و کسب و کارهای خانگی در این خصوص بیش‌ از پیش اهمیت دارد.

,

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور اولین گام در تحقق اقتصاد مقاومتی را شناسایی کارآفرین عنوان کرد و گفت: بسیج سازندگی حکم نهاد تسهیل کننده را دارد که در جهت  انجام آن، آسان سازی کارآفرینی، شناسایی ظرفیت کارگاه های اقتصاد مقاومتی و هماهنگی با دستگاه های مرتبط  ضروری است.

,

وی ضرورت ایجاد شبکه های اقتصاد خانگی را یادآور شد و گفت:  درکنار شبکه سازی، مشکلات مردم هم دیده می شود.

,

زهرایی در ادامه سخنان خود  به برنامه های سال 98 اشاره کرد و با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی همچنان اولین برنامه است، گفت: ایجاد کارگاه های کوچک خانگی که در ان مردم، در اقتصاد  نقش حداکثری پیدا می کنند  مهم وضروری است.

,

وی با بیان اینکه مردم باید در زمینه های اقتصادی توانمند شوند گفت: همه باید تلاش کنند تا دانسته های خود را شناخته  و به یکدیگر انتقال دهند چرا که با هم افزایی می توان کارهای بهتری انجام داد.

,

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در پایان سخنان خود به تصمیمات و خط مشی های دولت در این زمینه  اشاره کرد و گفت: خط مشی های دولت تاثیر بسزایی در پایداری کارگاه های اقتصاد مقاومتی دارد.

,

وی با بیان اینکه مردم می توانند با شبکه سازی و خوشه سازی در زمینه تولید و فروش محصولات از ظرفیت یگدیگر استفاده کنند، گفت: استفاده از تسهیلات بانکی می تواند بر پایداری  مشاغل کمک کند.

,

زهرایی یکی از مولفه های تحقق اقتصاد مقاومتی را شناسایی کارآفرین  دانست و گفت: فعالیتی پایدار خواهد بود که بدست مردم انجام شود

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه