اخبار داغ

بازیگر سینما و تلویزیون:

"گاندو" مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفت/ شاید استقبال مردم از گاندو باعث شده دولت بودجه صدا و سیما را قطع کند

"گاندو" مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفت/ شاید استقبال مردم از گاندو باعث شده دولت بودجه صدا و سیما را قطع کند
پروانه معصومی در واکنش به تصمیم عجیب دولت در عدم تخصیص بودجه صداوسیما، گفت: اگر صداو سیما کاری مطابق میل دولت انجام دهد و به میل دولت سریال بسازد بودجه اش زیاد می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، نامه ‏۱۹ تیر دبیر هیات دولت به نوبخت از دستور رئیس جمهور مبنی بر عدم تخصیص بودجه سازمان صدا و سیما حکایت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از 8دی، نامه ‏۱۹ تیر دبیر هیات دولت به نوبخت از دستور رئیس جمهور مبنی بر عدم تخصیص بودجه سازمان صدا و سیما حکایت دارد.,

در این نامه آمده است که اعتبارات صداوسیما پس از تایید دو نماینده رییس جمهور، در شورای نظارت سازمان تخصیص داده شود.

,

برخی از اخبار حکایت از این دارد که تخصیص بودجه سه ماهه دوم صداوسیما صفر شده و بناست با ندادن بودجه به این سازمان از سوی دولت، اعمال فشار بیشتری برای پذیرفتن شرایط به صداوسیما وارد شود.

,

پروانه معصومی بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به این تصمیم عجیب دولت در گفت و گو با خبرنگار 8دی، اظهار کرد: یعنی اگر صداو سیما کاری مطابق میل دولت انجام دهد و به میل دولت سریال بسازد بودجه اش را افزایش می دهند؟!

,

وی ادامه داد: خیلی متأسفم که سریال گاندو را ندیدم اما می دانم که مورد استقبال همه مردم قرار گرفته است.

,

معصومی گفت: با کسانی ارتباط داشتم که اصلا تلویزیون نمی دیدند یعنی اصلا نشنیده ام که بگویند فلان سریال را دیده اند، حتی سریال "شرایط خاص" که خودم هم در آن بازی کردم و می گفتم که ببینید ندیده بودند ولی همان ها می گفتند سریال خیلی خوبی تلویزیون پخش می کند به نام "گاندو" و همه شان مشتاقانه این سریال را تماشا کردند.

,

بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه متأسفانه سریال گاندو را ندیدم، گفت: قصه گاندو هر چه بوده مورد نظر مردم بوده است و مردم خیلی خیلی استقبال کردند شاید به همین دلیل است که دولت بودجه صدا و سیما را قطع کرده است.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه