اخبار داغ

معاون اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه عنوان کرد؛

فعالیت ۳۷۲ پایگاه اوقات فراغت دانش‌آموزان در کرمانشاه

فعالیت ۳۷۲ پایگاه اوقات فراغت دانش‌آموزان در کرمانشاه
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: ۳۷۲ پایگاه اوقات فراغت دانش‌آموزان با آموزش رشته‌های مختلف در این استان فعالیت می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مجتبی موسوی در گفتگو با مرصاد٬  اظهار داشت: ۳۷۲ پایگاه اوقات فراغت در سطح کانون‌های فرهنگی-تربیتی، مدارس، سالن‌های ورزشی و… با آموزش رشته‌های مختلف در سطح استان کرمانشاه در حال فعالیت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

گفت: درصدد حضور ۴۰ هزار و ۳۴۱ دانش آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت تابستان هستیم.

,

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از برگزاری کارگاه‌های مختلف مهارت آموزی با موضوعات علمی، هنری، اجتماعی، نمایش و سرود خبر داد و عنوان کرد: در کانون‌های فرهنگی-تربیتی، متناسب با رشته‌های ثبت نامی از متقاضیان انجمن‌های دانش آموزی تشکیل می‌شود.

,

این مسئول از انجام فعالیت‌های جانبی نظیر برگزاری اردو و بازدید از نقاط تاریخی و تفریحی خبر داد و عنوان کرد: همچنین اجرای برنامه‌هایی نظیر عضویت در کتابخانه ها و برگزاری جنگ‌های هنری در دستور کار پایگاه‌های اوقات فراغت تابستان است.

,

موسوی خاطرنشان کرد: در بخش قرآن و عترت نیز آموزش‌های قرآن شامل روخوانی، روانخوانی، تجوید، تفسیر، احکام و معصوم شناسی در دستور کار قرار دارد.

,

وی با بیان اینکه در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای نیز آموزش‌های مهارتی انجام می‌شود از برگزاری کلاس‌های آموزشی در مدارس خبر داد و بیان داشت: در ۱۰۲ سالن ورزشی نیز در رشته‌های مختلف ورزشی از دانش آموزان متقاضی ثبت نام به عمل می‌آید.

,

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه در حوزه آموزش ابتدایی برای دانش آموزان مناطق محروم استان کرمانشاه کلاس زبان آموزی برگزار می‌شود، گفت: کارگاه‌هایی در رشته‌های علمی، ادبی، هنری، ورزشی، انتظار، مهدویت، آموزش خبرنگاری، رباتیک، نمایش و هنر، حقوق دانش آموزی، کارآفرینی و… برگزار خواهد شد و در هر شهرستان بسته به استقبال دانش آموزان رشته‌های خاصی مورد آموزش قرار می‌گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه