اخبار داغ

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس:

محدودسازی بودجه صداوسیما آسیب‌های بیش‌تری را متوجه نظام می‌کند/ گاندو آینه است

محدودسازی بودجه صداوسیما آسیب‌های بیش‌تری را متوجه نظام می‌کند/ گاندو آینه است
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صدا و سیما رسانه ملی و نهاد حاکمیتی است و دولت نباید این‌طور برخورد کند، گفت: محدودسازی بودجه و فشار آوردن به صداوسیما و رسانه‌ها آسیب‌های بیش‌تری را متوجه نظام خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  دیار آفتاب؛ با اشاره به نامه رئیس‌جمهور در رابطه با نظارت دو نماینده از دولت بر تخصیص بودجه صداوسیما به دلیل پخش سریال گاندو، گفت: در مورد بودجه باید طبق قانون عمل شود و اینکه بگوییم صرفاً دو نماینده دولت در خصوص بودجه نظر بدهند نشدنی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

سلیمی اظهار کرد: فعالیت شورای نظارت بر صداوسیما، امر روشنی است که همان نظارت بر برنامه‌های صداوسیما است نه اینکه دخالت در امور مرتبط داشته باشند که باید به این نکته توجه شود.

,

وی ادامه داد: شأن نمایندگان دولت و مجلس شأن نظارتی است، نه شأن اجرایی، این خودش یک خلاف قانون است.

,

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه دولت‌ها صداوسیما را به‌عنوان بلند گوی و روابط عمومی خودشان در نظر می‌گیرند درحالی‌که صداوسیما رسانه ملی است، افزود: در همه دولت‌ها این فرازوفرودها بوده است و نباید اجازه داد که صداوسیما تبدیل به روابط عمومی دولت شود و اگر این اتفاق بیفتد قطعاً کشور آسیب می‌بیند.

,

وی به حمایت‌های که رئیس‌جمهور زبانی از منتقدین دارد و می‌گوید نباید منتقدین را زندان کرد، قلم‌ها را نباید شکست، دهان‌ها را نباید بست، به خدا پناه می‌بریم از روزی که دهان منتقد بسته شود، بیان کرد: حالا چه شده است که یک فیلم در رابطه با یک موضوع حساسی ساخته شد و این فرد حتی در بازگشت خود به آمریکا هم به جاسوسی اعتراف کرده، باید پرسید چرا آقایان ناراحت شده‌اند.

,

سلیمی با اشاره به سانسورهای که در فیلم گاندو شده بود اظهار کرد: حتی علی‌رغم فشارهای دولت برای سانسور بخش‌های از فیلم چرا باید دولت این‌طور عمل کند، جالب است که این همان دولتی است که می‌گفت صداوسیما اثر ندارد و دائم تبلیغ می‌کرد که مردم صداوسیما را نمی‌بینند و نگاهشان به سمت شبکه‌های خارجی است.

,

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تأکید بر اینکه گاندو آینه است، بیان کرد: به قول شاعر«آینه چون عیب تو بنمود راست، خود شکن آینه شکستن خطاست».

,

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صدا و سیما رسانه ملی و نهاد حاکمیتی است و دولت نباید با صداوسیما این‌طور برخورد کند خاطرنشان کرد: محدودسازی بودجه و فشار آوردن به صداوسیما و رسانه‌ها آسیب‌های بیش‌تری را متوجه نظام خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه