اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

رسالت اصلی رسانه ملی روشنگری است/ بیان واقعیت‌ها در سریال «گاندو» به مذاق عوامل نفوذ خوش نیامد

رسالت اصلی رسانه ملی روشنگری است/ بیان واقعیت‌ها در سریال «گاندو» به مذاق عوامل نفوذ خوش نیامد
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه بیان واقعیت‌ها در سریال "گاندو" به مذاق عوامل نفوذ خوش نیامد، گفت: اگر بودجه صدا و سیما دولتی نباشد بدون شک می‌تواند مستقل‌تر عمل کند چراکه شفاف سازی رسالت اصلی صداوسیما و رسانه ملی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی امیری نژاد در گفت‌وگو با  شاخص، با اشاره به محدودیت بودجه صداوسیما از سوی دولت، اظهار کرد: این مسئله به موضوع پروژه نفوذ و واکنش دولت نسبت به روشنگری‌هایی که در سریال گاندو درباره جاسوسی‌ها صورت گرفت، اتفاق افتاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: متاسفانه برخی از مسئولین دست در پروژه نفوذ دارند و جزو افرادی هستند که در بحث تحریم‌ها و مسائل اقتصادی به دشمن گرا می‌دهند.

,

کارشناس مسائل سیاسی گفت: عوامل داخلی و خارجی نفوذ با یکدیگر چفت هستند به گونه‌ای که وقتی تحریم‌های مرحله دوم آغاز می‌شود نیز یکدفعه می‌بینیم که در داخل شوکی در بحث گران شدن بنزین اتفاق می‌افتد.

,

امیری نژادادامه داد: اگر پروژه نفوذ در برخی عوامل دولت وجود نداشت بدون شک با دست پرتری وارد می‌شدند و در روشنگری کوتاهی نمی‌کردند اما می‌بنیم که روشنگری‌ها که در یک سریال اتفاق می‌افتد را برنمی‌تابند.

,

یکی از ضعف‌ها نیز دولتی بودن بودجه صداوسیما است

, یکی از ضعف‌ها نیز دولتی بودن بودجه صداوسیما است,

وی ابراز کرد: بسیاری از بخش‌های سریال گاندو باتوجه به فشارهایی که بود، سانسور شد که واکنش‌‎هایی را در پی داشت؛ یکی از ضعف‌ها نیز دولتی بودن بودجه صداوسیما است.

,

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه بیان واقعیت‌ها در سریال “گاندو” به مذاق عوامل نفوذ خوش نیامد، اضافه کرد: اگر بودجه صدا و سیما دولتی نباشد بدون شک می‌تواند مستقل‌تر عمل کند چراکه شفاف سازی رسالت اصلی صداوسیما و رسانه ملی است.

,

امیری نژاد تصریح کرد: رسالت صداوسیما بیان واقعیت‌های موجود است نه اینکه بخواهند با پرداخت بودجه، آن را محدود کرده و مانع از پخش برنامه‌های روشنگری شوند.

,

وی افزود: اگر بودجه صداوسیما مستقل شود نیز بهتر و با دست بازتر می‌تواند به رسالت خود که بیان و تبیین واقعیت‌ها است عمل کند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه