اخبار داغ

عضو شورای نظارت بر صداوسیما:

تحریم صداوسیما از سوی دولت نتیجه‌ای ندارد/ هیچ جریانی نمی‌تواند کار فرهنگی و تلویزیونی را بایکوت کند

تحریم صداوسیما از سوی دولت نتیجه‌ای ندارد/ هیچ جریانی نمی‌تواند کار فرهنگی و تلویزیونی را بایکوت کند
احسان قاضی‌زاده هاشمی گفت: اقداماتی همانند تحریم صدا و سیما از سوی دولت واکنشی کودکانه محسوب می‌شود که هیچ نتیجه‌ای نیز در پی نخواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان قاضی‌زاده هاشمی، نماینده مجلس و عضو شورای نظارت بر صداوسیما در گفت‌وگو با مشهدپیام، پیرامون موضوع صفر شدن بودجه صدا و سیما از سوی دولت اظهارکرد: اقداماتی همانند تحریم صدا و سیما از سوی دولت شیوه‌ه درستی نیست و به نوعی از گونه واکنش‌ها و حرکت‌های کودکانه محسوب می‌شود که البته هیچ نتیجه‌ای نیز در پی نخواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدپیام,

 

,

هیچ جریانی نمی‌تواند بایکوت‌کننده کار فرهنگی و تلویزیونی باشد

, هیچ جریانی نمی‌تواند بایکوت‌کننده کار فرهنگی و تلویزیونی باشد,

وی موضوع بایکوت فرهنگی را با مصداق سریال گاندو دانست و افزود: معتقد هستیم هیچ جریان و حزبی نمی‌تواند بایکوت کننده کار فرهنگی و تلویزیونی باشد و اگر بایکوتی قرار است صورت بگیرد باید از سمت مخاطبین باشد.

,

عضو شورای نظارت بر صداوسیما گفت: با اینگونه اقدامات سریال گاندو بیش از پیش در بین مردم دیده خواهد شد و تقاضا برای بازپخش نیز فوق‌العاده زیاد شده است.

,

 

,

تقاضاهای زیادی درباره بازپخش سریال گاندو وجود دارد

, تقاضاهای زیادی درباره بازپخش سریال گاندو وجود دارد,

وی افزود: هیچ منعی هم نباید از بازپخش این سریال بوجود بیاید و شاید خیلی‌ها نتوانستند قسمت‌های ابتدایی را ببینند و تقاضاهای زیادی درباره بازپخش سریال وجود دارد که ما نیز پیگیر هستیم.

,

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: این موضوع نیز در شورای نظارت بر صدا و سیما نیز به صورت جدی پیگیری خواهد شد تا این اثر فرهنگی بتواند دوباره در معرض نمایش قرار بگیرد و دیده شود.

,

وی با اشاره به اینکه صدا و سیما سهم اعتبارات حوزه ملی را در کارهای دیگر مانند این سریال نیز خرج کنند افزود: در معاونت سیما باید پیگیری شود که در سایر شبکه‌ها نیز از این سبک سریال‌ها ساخته شود.

,

 

,

صفر شدن بودجه صداو سیما از سوی دولت، وارد فاز اجرایی شده است

, صفر شدن بودجه صداو سیما از سوی دولت، وارد فاز اجرایی شده است,

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: صفر شدن بودجه صداو سیما از سوی دولت، فراتر از بحث‌های منتقدانه در این زمینه وارد فاز اجرایی شده است.

,

وی با بیان اینکه اجازه اقدامات خلاف قانون را در مجلس نخواهیم داد افزود: قطعا پیگیری می‌شود که فضای بودجه صدا و سیما به روال سابق بازگردد.

,

 

,

مسئولان صدا و سیما باید برای مستقل شدن بودجه اقدام کنند

, مسئولان صدا و سیما باید برای مستقل شدن بودجه اقدام کنند,

عضو شورای نظارت بر صداوسیما گفت: مسئولان صدا و سیما باید برای مستقل شدن بودجه قدم بردارند، ما در شورای نظارت بر صدا و سیما نیازمند سازمان و مکانیسم اجرایی از سوی خود صدا و سیما هستیم.

,

قاضی‌زاده هاشمی ضمن تأکید بر ضرورت پیگیری سازمان صدا وسیما در  استقلال بودجه‌ای اظهار کرد: صدا و سیما پیشنهاد خودشان را به مجلس بفرستند چراکه اگر صدا و سیما برنامه‌ریزی در این موضوع داشته باشد می‌تواند به این هدف برسد و ناشدنی نیست.

,

 

,

تولید سوژه‌های خوبی مانند گاندو می‌تواند ادامه داشته باشد

, تولید سوژه‌های خوبی مانند گاندو می‌تواند ادامه داشته باشد,

وی افزود: با صحبتی که با تهیه کننده و کارگردان این مجموعه شده است، اگر سوژه‌های خوبی وجود داشته باشد می‌توانند ساخت و تولید مجموعه‌های گاندو را ادامه دهند.

,

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته در این باره واکنش نشان داده شده و 155 نماینده مجلس نیز  از این سریال حمایت کردند و بیانیه حمایتی در این باره نیز در صحن علنی قرائت شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه