اخبار داغ

گزارش؛

تصاویر قابل تامل از جاده دوپشته دشت روم در ورودی پایتخت طبیعت/زباله هایی که به حال خود رها شده است

تصاویر قابل تامل از جاده دوپشته دشت روم در ورودی پایتخت طبیعت/زباله هایی که به حال خود رها شده است
جاده دو پشته دشت روم در ورودی شهر یاسوج قرار دارد که هر روزه در این جاده شاهد صحنه ها و تصاویری هستیم که در شان استان و شهری که به پایتخت طبیعت ایران معروف بوده نیست و هر مسافری از این جاده رد شود بدون شک هیچ گاه چنین صحنه ای را از یاد نخواهد برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح زاگرس، جاده دو پشته دشت روم در ورودی شهر یاسوج قرار دارد که هر روزه در این جاده شاهد صحنه ها و تصاویری هستیم که در شان استان و شهری که به پایتخت  طبیعت ایران معروف بوده نیست و هر مسافری از این جاده رد شود بدون شک هیچ گاه چنین صحنه ای را از یاد نخواهد برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

دو پشته دشت روم نرسیده به پیچ تنگ کناره قرار دارد و زباله های شهر یاسوج به این منطقه منتقل می شوند اما نکته جالب این است که خود اهالی دشت روم از آن محروم هستند  و برای از بین بردن زباله های خود یا باید آنها را  آتش بزنند و یا به جاده اصلی بیاورند و در کنار جاده رها کنند.

,

از طرفی برخی دیگر از اهالی دشت روم مجبور هستند زباله های خود را با ماشین خودشان تا جاده دوپشته دشت روم حمل کنند و در در کنار جاده دوپشته رها کنند و خودروهایی که از شهر زباله به این منطقه می آورند زباله های رها شده در اول جاده دوپشته را نیز با خود ببرند.

,

عدم برنامه ریزی مسئولان در این خصوص باعث شده است که از پانصد متری جاده دوپشته دشت روم تا اینکه به دوراهی دو پشته برسیم به یک زباله دانی تبدیل شده است به گونه ای که صحنه ای بسیار زشت را به نمایش گذاشته است زباله هایی که در جاده رها شده است و شدت گرما و بویی که مشام سرنشینان هر خودرویی را که از آنجا  رد شود را  نوازش می کند.

,

وقتی همه زباله های سطح شهر یاسوج به این منطقه منتقل می شود اما خود اهالی دشت روم مجبور می شوند خودشان زباله ها را به دو راهی دو پشته منتقل کنند بنابراین نیاز است که شهرداری یاسوج برای این موضوع برنامه ریزی بهتری داشته باشد تا مردم زباله های خود را در ابتدای جاده رها نکنند.

,

برخی  اوقات طول زباله هایی که در این جاده رها می شوند به 10 تا 20 متر می رسد و هر خودرویی از انجا رد می شود این صحنه را مشاهده می کند در ورودی شهرهای دیگر با گل و بلبل از مسافران پذیرایی می شود و در ورودی شهر ما با زباله خوش آمد  گویی می شود.

,

گاهی پلاستیک زباله هایی که در کنار جاده دوپشته رها می شوند توسط حیوانات پاره می شود و ان وقت است که شاهد فاجعه ای دیگر در این جاده هستیم زباله هایی که به حال خود رها شده است و جاده ای که به لجن  کشیده شده است.

,

شهرداری یاسوج می تواند با گذاشتن چند توری و سبد آهنی  زباله در ابتدای جاده دو پشته دشت روم از رها شدن زباله در جاده جلوگیری  کند مردم نیز بدون شک زباله های خود را به جای رها کردن در ابتدای جاده  در این توری که شهرداری قرار داده است می گذارند.

,

این تصاویر درج شده در خبر تصاویر قابل تامل از ابتدای جاده دوپشته دشت روم است که بدون شک خیلی از مردم استان از این جاده رد شده اند و وضعیت را مشاهده می کنند  ماموران شهرداری یاسوج چند روزی یک بار اقدام به جمع  آوری این زباله ها می کند اما باز هم چنین صحنه هایی خواهیم دید چرا که گذاشتن زباله در این جاده برای مردم زمان مشخصی ندارد.

,

در زیر تصاویر بیشتر از دوراهی دو پشته دشت روم را مشاهده می کنید تصاویری که هر مسافری که جنوب بخواهد وارد استان شود و یا از استان عبور کند شاهد  آن خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه