اخبار داغ

پیکر آیت‌الله حقانی در قم تشییع و به خاک سپرده شد

پیکر آیت‌الله حقانی در قم تشییع و به خاک سپرده شد
پیکر مطهر آیت‌الله حسین حقانی، متولی مدرسه علمیه حقانی و از اساتید حوزه علمیه قم، روز پنجشنبه با حضور جمعی از طلبه‌ها، روحانیان و فضلای حوزه و قشرهای مختلف مردم ولایتمدار و انقلابی قم تشییع و در حرم حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیکر مطهر آیت‌الله حسین حقانی، متولی مدرسه علمیه حقانی و از اساتید حوزه علمیه قم، روز پنجشنبه با حضور جمعی از طلبه‌ها، روحانیان و فضلای حوزه و قشرهای مختلف مردم ولایتمدار و انقلابی قم تشییع و در حرم حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مراسم باشکوه تشییع پیکر این عالم مجاهد و خستگی‌ناپذیر از مسجد آبشار قم آغاز شد و تا حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) ادامه پیدا کرد.

,

پیکر مطهر آیت‌الله حقانی تا حرم مطهر مشایعت، و پس طواف گرداگرد مضجع شریف و نورانی کریمه اهل‌بیت (س) و اقامه نماز میت توسط آیت‌الله سید موسی شبیری زنجانی از مراجع تقلید، در این مکان مقدس به خاک سپرده شد.

,

آیت‌الله حسین حقانی، اول اسفند سال ۱۳۱۳ شمسی در شهرستان زنجان در یک خانواده مذهبی به دنیا آمد و در اوائل تیرماه ۱۳۳۰ شمسی بعد از خاتمه امتحانات کلاس نهم در تهران وارد حوزه علمیه قم شد

,

این عالم ربانی از محضر مراجع عظام تقلید و بزرگان حوزه همچون آیات بروجردی، امام راحل، علامه طباطبایی، محقق داماد و هاشم آملی بهره برد.

,

آثار علمی و پژوهشی آیت‌الله حقانی در طی ۵۴ سال بیش از ۷۰۰ دفترچه ۲۰۰ برگی علمی و تاریخی و فقهی و اصولی و فلسفی می‌باشد.

,

آیت‌الله حقانی متولی مدرسه علمیه حقانی پس از تحمل یک دوره بیماری، سه‌شنبه هفته جاری بیست و پنجم تیرماه ۱۳۹۸ دار فانی را وداع گفت.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه