اخبار داغ

سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه:

سریال و فیلم سینمایی درباره "پروژه نفوذ" باید ساخته شود/ امثال سریال «گاندو» باعث ایجاد غرور و افتخار ملی است

سریال و فیلم سینمایی درباره "پروژه نفوذ" باید ساخته شود/ امثال سریال «گاندو» باعث ایجاد غرور و افتخار ملی است
سخنگوی اسبق وزارت امورخارجه ایران با اشاره به پخش سریال «گاندو» و حواشی مطرح شده، گفت: موضوعاتی از این دست در حوزه سیاست خارجی کشور باید در قالب یک اثر هنری بازگو شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حاشیه‌های «گاندو» و صداوسیما ادامه دارد و کار به محدودیت‌های مالی توسط دولت کشیده شده است. رامین مهمانپرست هم که روزی سخنگوی وزارت امورخارجه ایران و سفیر لهستان بود «گاندو» را اثر مهمی دانست و از رسانه‌ملی هم تقدیر کرد که توانسته به خوبی شجاعت نیروهای امنیتی ایران را به نمایش درآورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به پخش سریال «گاندو» از رسانه‌ملی، حواشی مطرح شده و بازتاب‌های جهانی که این مجموعه تلویزیونی داشت گفت: «گاندو» کاری جدید و خلاقانه بود و لازم است موضوعاتی از این دست در حوزه سیاست خارجی کشور که با آن رو به رو هستیم در قالب یک اثر هنری بازگو شود. در واقع باید اجازه بدهیم و کمک کنیم سوژه‌هایی همچون پروژه‌های نفوذ و حضور افراد بیگانه دستمایه کارهای جذاب هنری شوند.

,

مهمانپرست تأکید کرد: پرداختن سریالی و یا در قالب فیلم سینمایی به روشن کردن مردم و جامعه در مقابله با پروژه‌های نفوذ و حضور افراد بیگانه لازم و ضروری است. زیرا در راستای این نمایش، نقش و جسارت دستگاه‌های نظارتی و نهادهای مسئول و همکاری دستگاه سیاست خارجی با این نهادها در خنثی کردن این توطئه‌ها در جهت دفاع از منافع ملی به سمع و نظر مخاطبین و مردم عزیزمان می‌رسد. این تلاش‌های مهم باید سریال شوند و حتماً دستگاه‌های مربوطه هم کمک کنند تا شاهد کارهای فاخر و ارزشمند هنری در این عرصه بیشتر باشیم.

,

دیپلمات با سابقه کشورمان با بیان اینکه، «گاندو» قوت قلبی برای مردم ایجاد کرد تا با دیدن هوشیاری نیروهای امنیتی، احساس امنیت کنند، گفت: «گاندو» نمایش چشم‌های بیدار نهادهای امنیتی کشور را به درستی انجام داد. هوشیاری مقامات امنیتی ما در خنثی کردن دسیسه‌ها و دستگیری عاملان جنایت‌ها باید با تولید آثار هنری فاخر برای مردم گفته شود.

,

مهمانپرست افزود: از این دست سوژه‌ها در سیاست خارجی کشور زیاد داریم و اگر همفکری و رایزنی بیشتری بین دستگاه سیاست خارجی، نهادهای امنیتی، نظارتی و صداوسیما وجود داشته باشد، می توانیم موضوعات جذاب بیشتری را دستمایه قرار دهیم و آثار فاخر و ارزشمندی برای آگاهی مردم تولید کنیم، آثاری که حتی می‌تواند ظرفیت نمایش بین‌المللی داشته باشد.

,

سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه گفت: امثال سریال «گاندو» باعث ایجاد غرور و افتخار ملی است و نشان می‌دهد چگونه نیروهای امنیتی ما توانسته‌اند با دست خالی با هجمه‌های گسترده دشمن خارجی مقابله کنند، از استقلال کشور حراست کنند و اجازه به خطر افتادن منافع ملی را ندهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه