اخبار داغ

معاون درمان وزیر بهداشت در اردبیل:

بیمارستان ترومای اردبیل با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می رسد

بیمارستان ترومای اردبیل با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می رسد
معاون درمان وزیر بهداشت در دیدار با استاندار اردبیل به بررسی بیمارستان های استان پرداخت و گفت: اقدامات اجرایی بیمارستان ترومای اردبیل به اتمام رسیده و با مشارکت مسوولان استانی این بیمارستان در سفر رئیس جمهوری به استان افتتاح می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت ظهر امروز با حضور در استاندای اردبیل به بررسی وضعیت بیمارستان های استان پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی در این دیدار از تامین تجهیزات مورد نیاز بیمارستان ترومای اردبیل خبر داد و گفت: اقدامات اجرایی بیمارستان ترومای اردبیل به اتمام رسیده و با مشارکت مسوولان استانی این بیمارستان در سفر رئیس جمهوری به استان افتتاح می شود.

,

معاون درمان وزیر بهداشت در ادامه سخنان خود به احداث بیمارستان نجف زاده اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: این بیمارستان در موقعیت مکانی مناسبی قرار گرفته و به صورت نیمه تمام نیز می توان اجرای آن را به بخش خصوصی واگذار کرد.
جان بابایی گفت:در صورت مشارکت بخش خصوصی تامین تجهیزات و اختصاص تسهیلات از جمله کمک های دولت برای اجرای این بیمارستان خواهد بود.
وی  افزود: دولت نیز در خصوص تعرفه های درمان با بخش خصوصی مشارکت کرده و این بیمارستان ها با همکاری بخش دولتی می تواند موفق عمل کند.

,
,
,

معاون درمان وزیر بهداشت در ادامه برنامه کاری خود به همراه قدرت اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور در بیمارستان های  فاطمی اردبیل، بیمارستان در حال ساخت نجف زاده، بخش اورژانس جامع بیمارستان امام خمینی(ره) بررسی نحوه خدمت رسانی به بیماران پرداخت.

,

پیگیری امورات و‌ مسائل پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از جمله راه اندازی مراکز تحقیقات جدید، راه اندازی کوهورت جوانان استان، توسعه کمی و کیفی زیرساخت های پژوهشی با حمایت وزارت بهداشت و ادارات تابعه و مرکز تحقیقات SDH دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از معاونت تحقیقات وزارت بهداشت از جمله برنامه های این سفر عنوان شده است.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه