اخبار داغ

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران:

خروجی شرقی تهران قفل شد/ هراز فوق سنگین؛ فیروزکوه نیمه سنگین

خروجی شرقی تهران قفل شد/ هراز فوق سنگین؛ فیروزکوه نیمه سنگین
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد وسایل نقلیه از تهران به سمت محور قدیم جاجرود و آزادراه تهران_پردیس فوق سنگین و پس زدگی بار ترافیکی تا تهران ادامه دارد، همچنین تردد در رودهن و بومهن با کندی همراه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز فوق سنگین و در محدوده امام زاده هاشم(ع) با پس زدگی بار ترافکی مواجه هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ترافکی,

وی گفت: تردد وسایل نقلیه از تهران به سمت محور قدیم جاجرود و آزادراه تهران_پردیس فوق سنگین و پس زدگی بار ترافیکی تا تهران ادامه دارد، همچنین تردد در رودهن و بومهن با کندی همراه است.

,

محبی ادامه داد: عبور انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه نیمه سنگین و پرحجم است پیش بینی میشود طی ساعات آتی بر حجم بار ترافیکی افزوده شود.

,

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اضافه کرد: در حال حاضر در کمربندی بومهن، گیلاوند و نقاطی از مسیر فیروزکوه شاهد ترافیک سنگین هستیم.

, گیلاوند,

محبی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده، بیان کرد: تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و پر حجم است و طی ساعات آینده بر بار ترافیکی این محور نیز افزوده خواهد شد.

,

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با تاکید بر اینکه ترافیک در آزادراه تهران-پردیس و محور قدیم جاجرود تا تهران پس زده است، گفت: متاسفانه هموطنانمان در ساعات پایانی شروع تعطیلات اقدام به آغاز سفر می‌کنند که این باعث بروز گره‌های ترافیکی و ترافیک‌های فوق سنگین میشود.

,

وی افزود: رعایت زمان مدیریت سفر، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت می تواند باعث کاهش آمار تصادفات و اتلاف زمان شود اما هموطنان باید طول مسیر را جزئی از مسافرت خود دانسته و برای رسیدن به مقصد عجله و شتاب نداشته باشند.

,

محبی با بیان اینکه مسافران بازگشت خود را به ساعت پایانی فردا موکول نکنند، زیرا در هنگام بازگشت باید چندین برابر زمان معمول وقت، صرف بازگشت کنند، اذعان کرد: بنابراین مسافران قبل از شروع بازگشت از سفر پس با اطلاع از وضعیت راه ها اقدام به آغاز و بازگشت کنند. تا به گره های ترافیکی اینگونه مواجه نشوند.

,

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران تاکید کرد: هموطنان در طول مسیر ضمن پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی، عدم تخطی از مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی تردد کنند زیرا عوامل پلیس راه با آمادگی صددرصدی در سطح محورها با اکیپ های محسوس و نامحسوس حاضر و با رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه‌ساز شوند برخورد قانونی و قاطع خواهند کرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه