اخبار داغ

کارشناس و فعال رسانه‌ای عنوان کرد:

برخورد قهری دولت در فضای رسانه‌ای/‌ ضرورت ورود مجلس برای ممانعت از صفر شدن بودجه صداوسیما

برخورد قهری دولت در فضای رسانه‌ای/‌ ضرورت ورود مجلس برای ممانعت از صفر شدن بودجه صداوسیما
کارشناس و فعال رسانه‌ای با اشاره به‌ضرورت ورود مجلس برای پیگیری موضوع صفر شدن بودجه صداوسیما و ممانعت از اجرای این عمل غیرقانونی گفت: اعتدالیون به بهانه تحریم‌های خارجی بسیاری از رسانه‌های داخلی را تحریم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود کوماس جودکی در گفت‌وگو با سفیر افلاک، با انتقاد از اقدام دولت در صفر کردن بودجه صداوسیما در پی روی آنتن رفتن سریال گاندو اظهار داشت: برخورد خفقان آلود دولت در فضای رسانه‌ای کشور از مدت‌ها پیش شروع‌شده و با جریانات قبل و بعد از پخش گاندو به اوج خود رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،, ,

 

,

وی فشار وارده به یک‌نهاد حکومتی را اقدامی غیرقانونی و انتقامی بچه‌گانه دانست و افزود: مشاوران و برنامه ریزان در عملیاتی کردن این طرح موفقیتی کسب نمی‌کنند اما به‌هرحال مأموریتی است از طرف همان کسانی که سوژه گاندو بودند و هنوز در دولت منتخب مردم قدرت تصمیم‌گیری دارند.

,

 

,

کارشناس و فعال رسانه‌ای با اشاره به‌ضرورت ورود مجلس برای پیگیری موضوع  و ممانعت از اجرای این عمل غیرقانونی تصریح کرد: این فشارها نباید موجب ممنوعیت بازپخش این سریال در دیگر شبکه‌ها شود چراکه بسیاری از مخاطبان خواستار بازپخش آن هستند و صداوسیما در بازپخش آن تعلل نکند.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: اعتدالیون به بهانه تحریم‌های خارجی بسیاری از رسانه‌های داخلی را تحریم کردند؛ شاید با چنین برخوردهایی و از طرفی بحران‌هایی همچون نبود کاغذ بتوان راحت‌تر ترمز رسانه‌ها را کشید و فضای آزاد رسانه‌ای را به‌طور کامل نابود کرد.

,

 

,

کوماس جودکی گفت: با نگاهی به سوابق کاری و امنیتی مشاوران و مدیران رسانه‌ای دولت، اقدام اخیر دور از ذهن نبوده و قطعاً به دنبال کنترل رسانه‌ها هستند.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: تعطیلی نمایشگاه سالانه مطبوعات و جشنواره‌ها، نابود کردن رسالت تشکل‌های رسانه‌ای و به کلیشه رساندن خانه مطبوعات، تعطیل کردن دوره‌های آموزشی برای اهالی رسانه، تعلل در تصویب قانون نظام جامع رسانه، از دستور خارج کردن تسهیلات مسکن خبرنگاران که در دولت دهم کلید خورد ازجمله برخوردهای قهری دولت در حوزه رسانه بوده است.

,

 

,

دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات لرستان برخورد دولت با صداوسیما را نوعی عمل پیشگیرانه عنوان کرد و گفت: امروز بازپخش مستند مناظره‌ها و وعده‌های انتخاباتی سال‌های 92 و 96 در آرشیو صداوسیما بیان‌کننده انحراف دولت از آن وعده‌ها و بی‌مهری‌ها در حق مردم فهیم کشور است که مشاوران رسانه‌ای دولت از آن هراس دارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه