اخبار داغ

مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران:

به‌زودی حکم رفع توقیف فرودگاه میناب را اخذ می‎کنیم

به‌زودی حکم رفع توقیف فرودگاه میناب را اخذ می‎کنیم
مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران گفت: چندین سال قبل یکی از دستگاه‌های اجرایی حرکت‌هایی برای تغییر کاربری فرودگاه میناب به‌عمل آورده که از سال گذشته اقدامات قضایی را در این خصوص شروع کردیم و دستگاه قضا نیز همکاری لازم را داشته که امیدواریم به‌زودی حکم رفع توقیف فرودگاه را اخذ نمائیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ رحمت‌الله مه‌آبادی، مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران شامگاه روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران یکی از اهداف سفر خود به هرمزگان را بازدید از فرودگاه میناب عنوان کرد و افزود:متاسفانه باخبر شدیم که از چندین سال قبل یکی از دستگاه‌های اجرایی حرکت‌هایی برای تغییر کاربری فرودگاه میناب به‌عمل آورده است که از سال گذشته اقدامات قضایی را در این خصوص شروع کردیم و دستگاه قضا نیز همکاری لازم را داشته که امیدواریم به‌زودی حکم رفع توقیف فرودگاه را اخذ نمائیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: اگرچه فرودگاه میناب از نظر تجاری فعال نیست اما نبایستی آن را از بین برد چراکه شهرستان میناب واقع در شرق هرمزگان یکی از مهمترین قطب‌های اقتصادی و کشاورزی جنوب و شرق کشور است و از این نظر مورد توجه دولت هم قرار دارد و ما هم برای حفظ و بهسازی این فرودگاه برنامه‌هایی داریم.

,

وی تصریح کرد: سال گذشته 40 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفتیم که متاسفانه به‌دلیل عدم اجازه قضایی و اینکه نتوانستیم رفع توقیف کنیم اعتبارش از دست رفت که امیدواریم به‌زودی حکم مالکیت فرودگاه را از مقامات قضایی دریافت و برای همیشه این معضل را برطرف نمائیم.

,

مه‌آبادی عنوان کرد: فرودگاه میناب دارای یک هزار و 750 متر باند فرودگاهی و 104 هکتار مساحت است که با این وجود می‌توان یک پایه و مرکز آموزشی و تفریحی را در این فرودگاه قرار داد.

,

گفتنی است شهرستان میناب با جمعیت 300 هزار نفری در 90 کیلومتری بندرعباس واقع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه