اخبار داغ

فرمانده مرزبانی ناجا:

مرزبانان با اقتدار راه هر تجاوز را به کشور بسته‌اند

مرزبانان با اقتدار راه هر تجاوز را به کشور بسته‌اند
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزبانان با حفظ ایمان، انضباط، آگاهی و اقتدار در برابر تهدیدات دشمن ایستاده و راه هر تجاوز به مرزهای کشور را بسته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار قاسم رضایی صبح امروز در دومین سالگرد شهید مدافع وطن سردار غلامرضا صادقی‌فرد که در روستای بالالموک قائمشهر برگزار شد اظهار کرد: شهدا به عنوان پرچم‌داران آسمانی جهاد و مبارزه برای حفظ و بقا امنیت ایران اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: این شهیدانی که اکنون و در جوار رحمت بی‌منتهای الهی آرام گرفته‌اند بهترین الگو برای خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: شهدا خالصانه با روح بلند و معنوی خود با خدا معامله کردند و از تعلق مادی دنیا رهایی پیدا کرده و در بارگاه حضرت حق زنده هستند و روزی می‌خورند.

رضایی اضافه کرد: در زمان دفاع مقدس خانواده‌های این مرز و بوم اگر فرزندشان به درجه  شهادت نمی‌رسید، خود را از کاروان انقلابیون جا مانده می‌دانستند و نسبت به این موضوع با اعتقاد راسخ پایبند بودند که در هشت سال جنگ نابرابر پیروزی‌های بزرگی را به دست آوردند.

وی یادآور شد: در کلام الهی قرآن و در احادیث بسیاری، پیرامون درجه شهادت و شهیدان مطالب بسیار زیادی بیان شده است که معروف‌ترین آن این است که شهدا زنده هستند و در نزد پروردگار خود روزی می‌خورند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه استان مازندران با تقدیم بیش از 10 هزار و 400 شهید دفاع از انقلاب و حریم و بیش از 45 شهید مدافع حرم یک استان علوی است عنوان داشت: این توفیقات بزرگ اسلامی را به خانواده‌های معظم شهدای این استان و سایر مرزنشینان سلحشور خطه شمال کشور تبریک عرض می‌کنیم.

این مقام ارشد مرزبانی از مرزبانان ناجا به عنوان نیروهای انقلابی و حرفه‌ای یاد کرد و گفت: مرزبانان با حفظ ایمان، انضباط، آگاهی و اقتدار در برابر تهدیدات دشمن ایستاده و راه هر تجاوز به مرزهای کشور را بسته‌اند.

رضایی یادآور شد: مرزبانان نیروی انتظامی همانند دوران دفاع مقدس به عنوان رزمندگان میدان مبارزه با دشمن شناخته می‌شوند و همانند دوران دفاع مقدس فرهنگ ذکر و با خدا بودن، مانوس بودن با قرآن و احادیث، دائم الوضو بودن، اجرای هدفمند طرح‌ها و جهاد بی‌منت و در راه خدا را در مسیر زندگی خود می‌دانند و با باور این موضوع از مرزهای کشور در مقابل دشمنان دفاع می‌کنند.

وی شهدا را سرمایه‌های جاویدان ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: شهدا با نثار خون‌های پاک خود نهال انقلاب را تناور کرده و دست بیگانگان را از این کشور کوتاه کرده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه شهیدان با فراغ بال و آرامش خاطر به استقبال شهادت رفتند و شهد شیرین آن را نوشیدند، خاطرنشان کرد: شهدا سرافرازان و نماد پایمردی‌، ایثار و از خودگذشتگی بوده و بهترین الگو برای جامعه اسلامی ما به شمار می‌روند که باید همواره راه آنان را ادامه دهیم تا به سعادت و خوشبختی دست پیدا کنیم. 

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: نیروی انتظامی، سنگین‌ترین وظیفه را در بین نیروهای مسلح کشور بر عهده دارد و مرزبانان ناجا در بین این نیروها ستارگان درخشانی هستند در آسمان که آسایش و امنیت را به مردم هدیه می‌کنند.

وی، همچنین خانواده شهدا را مظهر صبر و تجلی شکیبایی و فضیلت دانست و افزود: امنیت و آرامش جامعه اسلامی مدیون خون شهدا و از خود گذشتگی خانواده‌های آنان است که بدون شک از میهمانان سفره اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایشان خواهند بود.

رضایی استقامت و جان فشانی شهدا را عامل ابر قدرت اعتقادی و نظامی بودن ایران دانست و تاکید کرد: ایمان به خدا رمز شهادت در راه اوست و شهیدان ما به حقیقت مظهر اقتدار ایران اسلامی هستند.

در پایان این مراسم فرمانده مرزبانی ناجا با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خانواده شهید صادقی فرد تجلیل و قدردانی کرد.

گفتنی است سردار غلام رضا صادقی فرد در 28 تیرماه سال 96 طی عملیات تعقیب و گریز در مسیر بین سیریک و میناب با سوداگران مرگ و موادمخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه