اخبار داغ

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی:

مردم بدانند، با رای خود سرنوشت خود را رقم می‎زنند/ مردم نمایندگانی را انتخاب کنند که کارآمد باشند

مردم بدانند، با رای خود سرنوشت خود را رقم می‎زنند/ مردم نمایندگانی را انتخاب کنند که کارآمد باشند
رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی در رشتخوار گفت: قبولی و تایید کاندیدها توسط شورای نگهبان بر اساس همان نمره و معدل قبولی بین ۱۰ تا ۲۰ است، مردم باید با بصیرت نماینده ای را که دارای نمره ۱۹ و ۲۰ است را به مجلس بفرستند، تا مجلسی قوی داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح توس؛ همایش بصیرتی اعضای شبکه نظارت دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان شهرستان رشتخوار عصر روز گذشته در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,


,
, ,

 

,

در حاشیه این همایش غلام محمد شیخی سرپرست دفتر نظارت شهرستان رشتخوار گفت: دفاتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان ها بعد از فرمان مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد تشکیلات ثابت قوی و چابک از سال ۱۳۸۰ در شهرستان ها به منظور نظارت بر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ایجاد گردید.

,

وی یاداور شد: این مجموعه تشکیلاتی کاملا مردمی است که در طول سال با برگزاری همایش ها و جلسات آموزشی با ناظرین در حوزه مباحث تخصصی انتخابات اعتقادی اخلاقی و غیره ارتباط داشته و ناظرین را فعال و به روز نگه می دارد.

,

حجت‌الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه شهرستان رشتخوار با تبریک ولادت امام رضا علیه السلام و گرامیداشت سالروز تاسیس شورای نگهبان در جمع اعضای دفتر نظارت شورای نگهبان شهرستان رشتخوار گفت: لجن پراکنی علیه شورای نگهبان یک کار غیر انقلابی است، در کشورهای مختلف شورای نگهبان وجود دارد، شورای نگهبان اگر مورد حمله و توهین قرار گیرد، قطعا به اصل نظام حمله شده و باید وارد صحنه و مقابله با ان شویم.

وی در ادامه با تاکید بر رعایت تمامی جوانب از سوی اعضای نظارتی شورای نگهبان گفت: شما اعضای نظارتی باید از لحاظ قانونی و از لحاظ اخلاقی دقت داشته باشید که کاری که انجام می‌دهید مورد رضای خداوند باشد.

وی با اشاره به حضور کاندیداهای متعدد در حوزه انتخابیه این شهرستان گفت: برخی از کاندیداها تنها به دنبال منافع خود هستند، و در این بین برایشان مهم نیست که به مردم صدمه می‌زند.

,
,
,
,
,

حجت الاسلام جهانشیری افزود: ما امروز در شرایطی قرار داریم که از تمام زمان ها بهتر و با وجود مقام معظم رهبری که ما را در اوج لذت و عزت قرار دادن، قرار گرفته ایم.

وی با تاکید بر اینکه باید پاسدار خون شهدا باشیم، گفت: دشمن امروز در حال عقب‌نشینی است باید قدردان شهدا و جانبازان باشیم و انقلاب را به دست صاحب اصلیش برسانیم.

,
,
,

محمدکمال سرویها رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمن بر علیه کشور و آیا اینکه این تحریم ها تاثیرگذاری بر انتخابات پیش رو دارند یا خیر، گفت: هیچگاه مقاومت و ایستادگی مانع شکست نبوده است امروز جنگ، جنگ اراده هاست هر کس سلاح پیشرفته تری داشته باشد پیروز است، دشمن امروز در عرصه اقتصادی پای گذاشته تا حلقه را بر ما تنگ تر کند رهبر معظم انقلاب در این شرایط از ما می‌خواهد بحث اقتصاد مقاومتی را تقویت کنیم، ما باید کشور تولیدکننده باشیم، اما اگر اراده کنند و در کنار هم قرار بگیرند، و از این پیچ تاریخی عبور کنیم، قطعاً آینده از آن ما خواهد بود.

وی در ادامه اذعان داشت: امروز کشور ما بعد از حدود ۴۰ سال از انقلاب به رشد و بالندگی رسیده به طوری که دشمن را پس زده، است.

,
,
,

وی در ادامه تأکید کرد: مردم باید بفهمند که با رای خود سرنوشت خود را رقم می زنند مردم نمایندگانی را انتخاب کنند که کارآمد باشند.

وی با تاکید بر اینکه برخی بیان می‌کنند، که چرا نمایندگانی در مجلس شورای اسلامی حضور می یابند که لیاقت حضور در این جایگاه را ندارند و شورای نگهبان چرا بحث صلاحیت آن ها را در گذشته به خوبی بررسی نکرده است، یادآور شد: قبولی و تایید کاندیدها توسط شورای نگهبان بر اساس همان نمره و معدل قبولی بین ۱۰ تا ۲۰ است، مردم باید با بصیرت نماینده ای را که نمره بین ۱۰ تا ۱۱ دارد را انتخاب نکنند، و بر اساس کارآمدی، شخصی را که دارای نمره ۱۹ و ۲۰ است را به مجلس بفرستند، تا مجلسی قوی داشته باشیم.


انتهای پیام/

,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه