اخبار داغ

امام جمعه موقت اصفهان تأکید کرد:

قرار گرفتن دشمن جمهوری اسلامی ایران در اوج ذلت

قرار گرفتن دشمن جمهوری اسلامی ایران در اوج ذلت
امام جمعه موقت اصفهان گفت: دشمن جمهوری اسلامی امروز در موضع ضعف قرار گرفته و در اوج ذلت است؛ دشمنان با خود نیز درگیر جنگ هستند، آنها که در ابتدای انقلاب اسلامی تاکتیک هجومی را علیه ملت ایران به‌کار می‌بردند و اکنون به‌دنبال ایجاد فشارهای اجتماعی به گونه‌ای دیگر هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت ‌الله سید ابوالحسن مهدوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با بیان اینکه دشمن با تمرکز بر فرهنگ ما به دنبال آسیب‌زدن است از جمله این نقاط آسیب پذیر حجاب است، اظهار کرد: امنیت دختران ما امروز به حجاب وابسته است و باید کودکان را از سنین پایین به رعایت حجاب ترغیب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

امام جمعه موقت اصفهان گفت: حفظ حجاب در جامعه آرامش را به دنبال دارد و همه باید برای حفظ این حکم دینی که از عقل نشات گرفته تلاش کنیم.

, .,

وی در خصوص برگزاری همایش بزرگ دختران انقلاب در اصفهان افزود: از برگزاری این اجتماع با شکوه تشکر می‌کنم، این اجتماع گردهمایی بزرگی در حمایت از امر به معروف و نهی از منکر بود.

,

آیت ‌الله مهدوی با تأکید بر لزوم حفظ تقوا در این فضا تصریح کرد: یکی از گناهان رایج در فضای مجازی غیبت است که باید به عنوان عملی ناپسند، ترک شود زیرا بازگو کردن اعمال بد انسان‌ها گناه محسوب می‌شود.

,

وی با بیان اینکه دشمن جمهوری اسلامی امروز در موضع ضعف قرار گرفته و در اوج ذلت است، خاطرنشان کرد: دشمنان با خود نیز درگیر جنگ هستند، آنها که در ابتدای انقلاب اسلامی تاکتیک هجومی را علیه ملت ایران به‌کار می‌بردند اکنون به‌دنبال ایجاد فشارهای اجتماعی به گونه‌ای دیگر هستند.

, .,

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به رفتار اروپا در قبال برجام بیان کرد: اروپا پیرامون 11 بندی که اعلام کرده بودند عملی انجام نداده و در واقع باید گفت آنها از عمل کردن در این زمینه عاجز و ناتوان هستند؛ مسئولان ما باید با سرعت و قدرت بیشتری در مسیر روند کاهش تعهدات گام بردارند و عزت و مصلحت کشور را مورد توجه قرار دهند.

,

وی بر لزوم ارتباط ائمه جمعه و مسئولان تأکید و بیان کرد: عزل و نصب مسئولان یکی از مواردی است که مسئولان دولتی در انجام آن با امامان جمعه هماهنگ نیستند، باید تأکید کرد که به صلاح نیست افرادی که دچار مشکل هستند در برخی مناصب به‌کار گرفته شوند.

, .,

آیت ‌الله مهدوی با اشاره به سالگرد برگزاری نخستین نماز جمعه گفت: براساس آیات و روایات ذکر شده در دین مبین اسلام روز جمعه از سایر روزها اهمیت بیشتری دارد و برپایی نماز جمعه نیز به این اهمیت می‌افزاید.

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه