اخبار داغ

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب:

اسلحه یک روحانی زبانش است/ شب و روزی نیست که بر رهبر انقلاب بگذرد و برای مردم دعا نکند

اسلحه یک روحانی زبانش است/ شب و روزی نیست که بر رهبر انقلاب بگذرد و برای مردم دعا نکند
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه اسلحه یک روحانی زبانش است، گفت: یکی از برنامه هایی که دفتر مقام معظم رهبری به صورت ثابت دنبال می کند رسیدگی به سالخوردگان روحانیت که بیانی برای سخنرانی ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب پیش از خطبه های نماز جمعه در میان نمازگزارن بندرعباس تصریح کرد: نماز جمعه یکی از واجبات فراموش شده است که به برکت انقلاب اسلامی دوباره احیا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه در قم که مرکز دینی کشور به شمار می رود بیش از 80 هزار طلبه وجود دارد که خرج زندگی آنها در قالب شهریه هر ماه به آنها پرداخت می شود، عنوان کرد: حداکثر دریافتی یک طلبه درس خوان با شرایط خاص 700 هزار تومان است.

,

محمدی گلپایگانی با اشاره به اینکه یکی از مسائلی که دشمن همواره روی آن مانور می دهند حقوق روحانبت است، گفت: با این گرانی های موجود روحانیون با دریافت این شهریه ها می سوزند و می سازند و دم نمی زنند.

,

وی با تاکید بر اینکه اسلحه یک روحانی زبانش است، بیان کرد: یکی از برنامه هایی که دفتر مقام معظم رهبری به صورت ثابت دنبال می کند رسیدگی به سالخوردگان روحانیت که بیانی برای سخنرانی ندارند.

,

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه نماز جمعه هیج گاه نباید ترک شود، اظهار کرد: همواره همراه با خانواده و کودکانتان به نماز جمعه بیایید.

,

محمدی گلپایگانی با تاکید بر اینکه بعد از رحلت امام راحل(ره)، با حضور مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خداوند منت گسترده ای بر سر این ملت گذاشت، گفت: شب و روزی نیست که بر رهبر انقلاب بگذرد و برای مردم دعا نکند.

, بعد از رحلت امام راحل(ره)، با حضور مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خداوند منت گسترده ای بر سر این ملت گذاشت، گفت: شب و روزی نیست که بر رهبر انقلاب بگذرد و برای مردم دعا نکند., بعد از رحلت امام راحل(ره)، با حضور مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خداوند منت گسترده ای بر سر این ملت گذاشت، گفت: شب و روزی نیست که بر رهبر انقلاب بگذرد و برای مردم دعا نکند.,

وی خاطر نشان کرد: تمام جهان آرزو دارن تنها دو رکعت نماز را بر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) اقتدا کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه