اخبار داغ

فعال رسانه:

دولت رویکرد غلط خود نسبت به صداوسیما را متوقف کند

دولت رویکرد غلط خود نسبت به صداوسیما را متوقف کند
فعال و دانش آموخته رسانه با بیان اینکه صدا و سیما تاوان استقلال رسانه ای خود را می دهد گفت: دولت باید هر چه سریعتر این رویکرد غلط خود را متوقف کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرحسین حسینی در گفتگو با عصر همدان، با اشاره به تحریم مالی صداسیما از طرف دولت اظهار داشت: تحریم مالی سازمانی که در شرایط جنگ اقتصادی، سیاسی و رسانه ای به عنوان بازوان تبلیغاتی و رسانه ای انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی عمل می کند، ناشایست و غیر عقلانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی عنوان کرد: تحریم مالی یک نهاد رسانه ای به خاطر پخش سریال گاندو، در خوشبینانه ترین حالت عدم درک دولت و تیم رسانه ای از شرایط پیچیده جنگ رسانه ای دشمنان و رسانه‌های غربی، عبری و عربی را نشان می دهد.

,

این فعال رسانه با بیان اینکه سازمان صداو سیما همواره از جانب همه دولت ها مورد فشار بوده و دولت ها می خواهند صدا و سیما را که رسانه حاکمیت است در خدمت خود بگیرند و بعنوان روابط عمومی آنها عمل کند. خاطر نشان کرد: طبق قانون دولت باید بودجه سازمان صداو سیما را پرداخت کند و گرو کشی کردن یا شرط و شروط گذاشتن  دولت برای این نهاد رسانه ای و عدم تخصیص بودجه به اعتبار خود دولت ضربه می زند.

,

وی تاکید کرد: دولت با پخش سریال گاندو که روایت نفوذی ها را به نمایش گذاشت صدا و سیما را مورد تحریم قرار داد و دولت کوچکترین انتقاد را نه تنها از طرف اشخاص بلکه از طرف سازمان نیز برنمی‌تابد.

,

حسینی با بیان اینکه صدا و سیما رسانه ای ضد جریان نظام سلطه محسوب می‌شود تاکید کرد: در شرایطی که این سازمان از طرف آمریکا و دیگر کشور ها تحریم  می‌شود، تحریم مجدد از طرف دولت عصبانیت دولت و حلقه های نزدیک به آن از نمایش حقیقت را نشان می دهد.

,

این فعال رسانه تصریح کرد: دولت تدبیر امید با بی‎تدبیری خود با آمریکا همگام نشود و برای تحریم صدا و سیما باید پاسخ گوی اعمال خود باشد.

,

این دانش آموخته علوم رسانه تضعیف سازمان و دانشگاه صداو سیما از جانب دولت را یک رویه غیر منطقی دانست و گفت: دولت برای احاطه بر سازمان و مدیرانش جلوی دانشگاه صدا و سیما و خود صدا و سیما سنگ اندازی می کند در واقع دولت رسانه مجیز گو می خواهد.

,

حسینی تاکید کرد: دولت با وجود اینکه بیشترین استفاده را از صدا و سیما می کند، چه در تبلیغات و چه در بیان نقطه نظرات خود، برای بی اعتبار و بی اثر کردن این نهاد آن را نیز تحریم می کند.

,

وی بیان کرد: صدا و سیما تاوان استقلال رسانه ای خود را می دهد و دولت ها باید هر چه  سریعتر این رویکرد غلط خود را متوقف کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه