اخبار داغ

مشاور وزیر امور خارجه:

مقاومت بی‌نظیر یمنی‌ها در مقابل حماقت آل سعود/ شجاعت و فناوری مقاومت بر استکبار جهانی پیروز شده است

مقاومت بی‌نظیر یمنی‌ها در مقابل حماقت آل سعود/ شجاعت و فناوری مقاومت بر استکبار جهانی پیروز شده است
شیخ الاسلام، مشاور وزیر امورخارجه گفت: در مقابل حماقت بی نظیر آمریکا و عربستان سعودی شاهد مقاومت بی نظیر یمنی ها هستیم که این امر موجب پیروزی جبهه مقاومت و شکست کفر، استکبار و دیکتاتوری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین شیخ الاسلام مشاور وزیر امورخارجه در گفتگو با راه آرمان؛ با تبریک به مسلمانان، مبارزین، مستضعفین و تمامی افرادی که به مقاومت معتقد هستند در خصوص تحولات یمن گفت: اقداماتی که ملت یمن انجام می دهد بی نظیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: ملت پا برهنه ای که حتی برای جنگیدن در این شرایط چکمه و پوتین ندارند اما در مقابل جنایتکارانی چون ترامپ،اسرائیل، عربستان و امارات ایستادگی کردند و استکبار جهانی برای اینکه بتواند جناح شیطانی را بر ملت یمن مسلط کند؛ بیش از چهار سال قدرت، زور و تزویر به  این ملت مظلوم تحمیل کردند.

,

این کارشناس مسائل خاورمیانه بیان کرد: آمریکا با پول های حرامی که مردم و شاهنشاهی عربستان تهیه کرده بود و با پیشرفته ترین فناوری و دانشی که این دولت در اختیار داشت برای نابودی ملت یمن اقدام کرد که این مسئله یک حماقت بی نظیر است.

,

شیخ الاسلام افزود: در مقابل حماقت بی نظیر آمریکا و عربستان سعودی شاهد مقاومت بی نظیر یمنی ها هستیم که این امر موجب پیروزی جبهه مقاومت و شکست کفر، استکبار و دیکتاتوری شد.

,

مشاور وزیر امورخارجه گفت: آمریکایی ها همان هایی هستند که بمب های آهنین را طراحی کردند؛ اما در مقابل پهبادهای رادار گریز یمنی ها مستأصل شده اند.

,

وی با اشاره به اقدامات پهبادی و موشکی یمنی ها در شرق و غرب عربستان سعودی تصریح کرد: با توجه به فروش تکنولوژی آمریکا به عربستان این اقدامات یمنی ها برای استکبار جهانی آنقدر عجیب بود و آنان را به ذلت کشاند که آنان مجبور شدند عنوان کنند که این موشک ها از جای دیگر به غرب عربستان اثابت کرده است.

,

این کارشناس مسائل خاورمیانه با بیان اینکه پهبادهای رادار گریزها آمریکایی ها برای رادارهای ما رادار گریز نیستند و به نوعی تله و دام است، اظهار کرد: امروزه یمنی ها مدام در خاک عربستان حضور دارند  و هر جا را که بخواهند بمباران می کنند و تکنولوژی آمریکایی ها هم نمی تواند هیچ غلطی بکند.

,

شیخ الاسلام ضمن اشاره به اینکه پهبادهای یمنی ها تکنولوژی و دستاورد مقاومت است، اذعات کرد: هم اینک سرنوشت جنگ را شجاعت و دلاوری ملت یمن تعیین می کند.

,

مشاور وزیر امور خارجه ادامه داد: استکبار جهانی و ایادی آنها هیچ ابایی از خرج میلیاردها دلار ندارد؛ اما همان گونه که می بینیم در فلسطین نیز پروژه گنبد آهنین با وجود آنکه میلیاردها دلار خرج آن شده بود از پس موشک های غزه بر نیامدند و در یمن نیز به همین صورت.

,

وی با تأکید بر اینکه ایمان، اراده، شجاعت، علم و فناوری مقاومت بر همه توانایی و دارایی استکبار جهانی و ایادی آنان پیروز شده است، عنوان کرد: چنانچه محمد بن سلمان حماقت نکرده بود؛ می توانست به جای هزینه ای که خرج نابودی یمن و زیر ساخت های این کشور کرده است را برای آبادانی آن هزینه کند و در این صورت موقعیتش در بین ملت یمن بهتر بود.

,

این کارشناس مسائل خاورمیانه در پایان خاطر نشان کرد: سلاح ها و تکنولوژی که آمریکایی ها در اختیار عربستان سعودی قرار داده است ناموفق بوده است؛ فلذا سعودی ها و ایادی آنان راهی جز خارج شدن از یمن و توقف جنگ در این کشور ندارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه