اخبار داغ

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان:

نفت کش انگلیسی تا زمان روشن شدن علل حادثه در توقیف ایران است/ تانکر نفتکش، خالی بود

نفت کش انگلیسی تا زمان روشن شدن علل حادثه در توقیف ایران است/ تانکر نفتکش، خالی بود
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه نفت کش انگلیسی تا زمان روشن شدن علل حادثه در توقیف ایران است، گفت: تانکر نفت کش، خالی و پرچم انگلیس بر روی آن نصب و در حال عبور از سمت دریای عمان به مقصد یکی از بنادر عربستان بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اله مراد عفیفی‌پور، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز ضمن تاکید حادثه آفرینی نفت کش انگلیسی اظهار کرد: طبق بر خورد نفت کش  Stena Impero انگلیسی با شناور صیادی هرمزگان برای جویا شدن علت این حادثه به نیروهای نظامی برای توقیف این نفتکش اطلاع داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان افزود: این شناور با توجه به اینکه سانحه ای داشته و پاسخ گو نبوده برای بررسی های بیشتر به لنگرگاه بندرعباس هدایت شده است.

,

عفیفی پور با اشاره به جزئییات این نفت کش عنوان کرد: تانکر نفت کش خالی و پرچم انگلیس بر روی آن نصب شده در حال عبور از سمت دریای عمان به مقصد یکی از بنادر عربستان بوده است.

,

وی با بیان اینکه این نفت کش 23 خدمه دارد، گفت: کاپیتان و 17 نفر دیگر نفت کش هندی هستند و مابقی از کشورهای روسیه، فیلیپین، لتونی هستند.

,

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با بیان اینکه تمامی خدمه ها در نفت کش خود توقیف شده هستند، خاطر نشان کرد: تا زمان رسیدگی و دست یافتن به علل این حادثه نفت کش در توقیف کشور ایران است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه