اخبار داغ

دست مریزاد هاشمی به بچه های سپاه/ پاسخ محکمی به دزدی دریایی انگلیس داده شد

دست مریزاد هاشمی به بچه های سپاه/ پاسخ محکمی به دزدی دریایی انگلیس داده شد
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید به بچه های سپاه دست مریزاد گفت، خاطرنشان کرد: اقدام اخیر سپاه پاسخ محکمی به دزدی دریایی انگلیسی ها بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در مراسم بهره برداری از پارک پدر گفت: در همایش فصلی مدیران گفتم که باید سال ۹۸ سالی باشد که فعالیتهای شهرداری به خوبی قابل لمس برای مردم باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در بهار امسال خط6 مترو افتتاح شد، این در حالی است که میدان هفتم تیر هم به بهره برداری رسید که اهمیت ویژه ای در بهبود کیفیت زندگی مردم دارد.

,

هاشمی گفت: شاید برخی از این پروژه ها کم هزینه باشد اما تأثیر بسزایی در زندگی مردم محلات دارند و این را می شود در یک نظرسنجی بررسی کرد.

,

وی ادامه داد: وقتی پول برای پروژه های بزرگ کم داریم یادمان باید باشد که این پروژه های کوچک مقیاس را اجرا کنیم.

,

رئیس شورای اسلامی شهر تهران به انتخابات شورایاری ها هم اشاره کرد و گفت سرانجام برگزاری این انتخابات قانونی ارزیابی شده است.

,

وی افزود شورایاری ها کمک میکنند تا ساختارهای دموکراسی در نظام جمهوری اسلامی تکمیل شود و هر کجای این ساختار ناقص باشد عملکرد نظام مخدوش می شود.

,

هاشمی گفت ۱۲ هزار نفر در این انتخابات کاندیدا شدند که تنها یک درصد آنها رد صلاحیت شدند که آن هم به دلیل نقص مدارک بوده است.

,

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد این انتخابات در ۳۵۰ محله با ۱۷۰۰ شعبه رای گیری روز ۴ مرداد اجرا می شود.

,

وی درخصوص اقدام اخیر سپاه پاسداران در توقیف نفت کش انگلیسی هم گفت: دست مریزاد  به بچه های خوب سپاه می گوییم.

,

هاشمی گفت: انگلیس باید پاسخ محکمی به واسطه دزدی دریایی اش می گرفت و این حرکت سپاه این پاسخ را به مسؤولان این کشور رساند.

,

منبع:فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه