اخبار داغ

عضو کمیسیون عمران مجلس:

پخش فیلم گاندو خاصیت بازدارندگی دارد/ دولت با سلیقه شخصی نمی تواند بودجه صدا و سیما را قطع کند

پخش فیلم گاندو خاصیت بازدارندگی دارد/ دولت با سلیقه شخصی نمی تواند بودجه صدا و سیما را قطع کند
عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه دولت نمی تواند بر اساس سلیقه خود مانع از اختصاص بودجه برای نهاد ملی شود،گفت: اگر دولت مانع از اختصاص بودجه به صدا و سیما شود مجلس موضع می گیرد و برخورد قاطعی را انجام می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین هاشمی تختی ، عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با بیان اینکه صدا و سیما یک شورای نظارتی متشکل از سه قوه دارد، گفت: افرادی از دستگاه قضا، مجلس شورای اسلامی و دولت هستند که بر کارهای این نهاد نظارت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با بیان اینکه صدا و سیما یک شورای نظارتی متشکل از سه قوه دارد، گفت: افرادی از دستگاه قضا، مجلس شورای اسلامی و دولت هستند که بر کارهای این نهاد نظارت می کنند., عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با بیان اینکه صدا و سیما یک شورای نظارتی متشکل از سه قوه دارد، گفت: افرادی از دستگاه قضا، مجلس شورای اسلامی و دولت هستند که بر کارهای این نهاد نظارت می کنند., هرمز,

نماینده مردم بندرعباس، خمیر، قشم، حاجی‌آباد و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی با  تاکید بر اینکه بر اساس نظریات شورای سیاست گذاری برنامه های صدا و سیما تنظیم می شود، عنوان کرد: تنها با نظر و سلیقه یکی از قوه های این شورا نمی توان برای یک رسانه ملی تصمصم گیری کرد زیرا نه تنها عقلانی نیست بلکه وجه قانونی نیز ندارد.

,

هاشمی تختی با تاکید بر اینکه دولت نمی تواند بر اساس سلیقه خود مانع از اختصاص بودجه برای نهاد ملی شود، تصریح کرد: اگر دولت مانع از اختصاص بودجه به صدا و سیما شود مجلس موضع می گیرد و برخورد قاطعی را انجام می دهد.

,

وی با اشاره به اینکه فیلم گاندو بر اساس یک پرونده واقعی است، بیان کرد: پخش اینگونه سریال ها باعث شناخت مردم از خطرات جاسوسان و دشمنان نظام  در بدنه دولت می شود.

,

عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه دولت باید پیشگام بر خورد با جاسوسان باشد، اظهار کرد: در هر کشوری دشمن ممکن است از طرق مختلفی نفوذ کند و دولت نباید از شناسایی آنها توسط نیروهای اطلاعاتی و نظامی که دیده بانان این مرزو بوم هستند نگران شوند بلکه باید شکر گذار این گونه افراد باشند.

, عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه دولت باید پیشگام بر خورد با جاسوسان باشد، اظهار کرد: , عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه دولت باید پیشگام بر خورد با جاسوسان باشد، اظهار کرد: ,

هاشمی تختی با بیان اینکه پخش فیلم گاندو حالت بازدارندگی برای دشمنان نظام جمهوری اسلامی دارد، تصریح کرد: با پخش اینگونه فیلم ها به دشمنان نشان داده می شود که ملت ایران همیشه هوشیار بوده و آنها نمی توانند آزادانه جاسوس به این سرزمین بفرستند و اطلاعات را جارو کنند و کسی متوجه نشود.

,

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران هوشیار هستند، خاطر نشان کرد: دولتمردان، مجلس و تمامی مسئولان کشور با یکدیگر متحد و آماده هستند تا هر گونه تهدید دشمن را در نطفه خفه سازند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه