اخبار داغ

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی:

حرمت شورای نگهبان باید حفظ شود/اخلاق، شرع و قانون سه اصلی اساسی و الزامی در انتخابات

حرمت شورای نگهبان باید حفظ شود/اخلاق، شرع و قانون سه اصلی اساسی و الزامی در انتخابات
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با بیان اینکه حرمت هر جایگاهی باید حفظ شود، گفت: شورای نگهبان جایگاهی قانونی دارد و باید حرمت آن حفظ شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در چهارمین جلسه ستاد انتخابات استان مرکزی که با حضور حجت‌الاسلام مبارک‌آبادی رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان، مدیران کل و مسئولین مربوطه برگزار شد با بیان اینکه کلیه ارکان جمهوری اسلامی ایران به‌وسیله مردم اداره می‌شوند، گفت: این مایه افتخار هر ایرانی است که کل ارکان آن توسط خود مردم اداره می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

, ,

وی افزود: باافتخار می‌توان بیان کرد که در تمامی ادوار جمهوری اسلامی که انتخابات در آن برگزارشده، کمال صحت، سلامت و امنیت وجود داشته است و همگان کارنامه قابل قبولی را در دوره‌های مختلف انتخابات داشته‌اند.

,

وزارت کشور و شورای نگهبان دو بال انتخابات هستند

, وزارت کشور و شورای نگهبان دو بال انتخابات هستند, وزارت کشور و شورای نگهبان دو بال انتخابات هستند,

اکرمی با اشاره به همکاری دو نهاد مهم در انتخابات گفت: شورای نگهبان و وزارت کشور دو بال پرواز انتخابات هستند به این معنی که وزارت کشور به‌عنوان مجری و شورای نگهبان به‌عنوان ناظر بر کل فرایند انتخابات، این امر مهم را همراهی می‌کنند و تعامل این دو به نفع مردم و جمهوری اسلامی تمام می‌شود.

,

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی هدف هر دو نهاد را مشترک دانست و تصریح کرد: هرچقدر این همکاری بیشتر باشد محصول انتخابات سالم‌تر، شفاف‌تر، دقیق‌تر و قانونی‌تر خواهد بود که مطمئنیم این نیت خیر در جزء جزء مجموعه ستاد انتخابات وجود دارد.

,

وی اخلاق، شرع و قانون را سه اصل اساسی و الزامی برگزاری انتخابات دانست و ادامه داد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با ائمه جمعه به نکته ظریفی اشاره فرمودند که اگر از کسی هم ایرادی پیدا کردید قبل از اعلام عمومی در خطبه‌ها با خود او در میان بگذارید تا شاید با حل آن نیازی به گفتن در خطبه‌ها نباشد. ما هم از شورای نظارت بر انتخابات می‌خواهیم تا اگر عیب و ایرادی در نحوه کار وزارت کشور در بحث انتخابات بود آن را به خود ما منعکس کنند تا بتوان آن را برطرف نمود.

,

حرمت شورای نگهبان باید حفظ شود

, حرمت شورای نگهبان باید حفظ شود, حرمت شورای نگهبان باید حفظ شود,

اکرمی بابیان اینکه حرمت هر جایگاهی باید حفظ شود، گفت: شورای نگهبان جایگاهی قانونی دارد و باید حرمت آن حفظ شود. همچنین هیئت نظارت در شهرستان، بخش و مرکز باید حفظ شود و به تمام همکاران خود نیز توصیه اکید کردم که حرمت این نهادها را حفظ کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه