اخبار داغ

نماینده مردم در مجلس:

روش‌های دیکتاتور مآبانه در کشور جواب نمی‌دهد/نباید با بودجه بیت‌المال به‌صورت سلیقه‌ای برخورد کرد

روش‌های دیکتاتور مآبانه در کشور جواب نمی‌دهد/نباید با بودجه بیت‌المال به‌صورت سلیقه‌ای برخورد کرد
عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که روش‌های دیکتاتور مآبانه در کشور جواب نمی‌دهد، گفت: نباید با بودجه بیت‌المال به‌صورت سلیقه‌ای برخورد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از انتشار اخبار مبنی بر تذکر به رئیس سازمان صداوسیما در جلسه هیئت دولت بر سر سریال گاندو، تصویر نامه‌ای از دبیر هیئت دولت به محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه‌وبودجه منتشرشده است که نشان می‌دهد رئیس‌جمهور تخصیص بودجه صداوسیما را منوط به تأیید دو نماینده دولت در شورای نظارت بر صداوسیما کرده است، دستوری که در چند روز اخیر با واکنش‌های زیادی روبرو شده است.

هرچند که ربیعی سخنگوی دولت ضمن عقب‌نشینی از این موضوع عدم تخصیص بودجه را مشکلات دیگری عنوان کرده است.

 در این میان محمدحسین فرهنگی در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، بابیان این‌که نباید با بودجه بیت‌المال به‌صورت سلیقه‌ای برخورد کرد، اظهار داشت: طبیعتاً این روش مناسبی برای اعمال سلایق نیست و نباید این روش در کشور به یک‌رویه و عادت تبدیل شود.

وی با غلط دانستن این روش رئیس‌جمهور، ادامه داد: مجلس هم می‌تواند در بودجه‌ای که برای دولت تصویب می‌کند تبصره‌هایی را بگذارد و آن را منوط بر تأیید کمیسیون خاصی یا افراد خاصی کند.

فرهنگی بابیان این‌که این‌گونه اقدامات درواقع تداخل در امور و کارها است، تصریح کرد: روش‌های دیکتاتور مآبانه را ملت ایران در سال 57 جمع کرده است و زیبنده نیست که بار دیگر این‌گونه روش‌ها در کشور اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: استمرار این روش هیچ توجیه منطقی و عقلانی دارد و بازتاب‌ها و پیامدهای منفی برای کشور دارد.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,   قم فردا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه